Det oppstod en feil i denne gadgeten

mandag 24. oktober 2011

en beskjed + litt svart og grått og hvitt.

de siste ukene har jeg brukt mesteparten av kreftene mine på å sortere tanker og følelser i notatboken (ofte syv sider om dagen), lage slagplaner og behandlingsplan med anne (psykologen), og å, museskritt for museskritt, konstruere en ørliten, fast morgen og kveldsrutine, samt en ukentlig timeplan jeg skal følge. ikke en eneste en av disse er spesielt enkle å holde på med, og alt krever svært mye av meg. derfor har jeg ikke mye energi til overs til å ta bilder og dokumentere hele dager og utflukter. jeg klarer knapt å åpne photoshop og blir sliten bare av tanken på å skulle sortere og sette sammen ting jeg har gjort til blogginnlegg. 

så en stund fremover - kanskje en uke, kanskje en måned - vil bloggen hovedsakelig bestå av små tanker, musikkskildringer, og enkle fotografier her og der. jeg tenkte også å dele en del av hjertebøkene mine, og kanskje litt film.

er det noe dere vil jeg skal skrive mer om? er det noe dere savner? er det noe jeg har skrevet om før som dere har likt spesielt godt? har dere spørsmål om dagene mine, psykdommen, terapien? fortell, fortell, jeg vil virkelig gjerne høre og vite. jeg vil ikke bare dele, jeg vil gi. og om jeg kan gi dere mer enn jeg gjør (med trykk på "kan") så gjør jeg det med ren, skjær glede.

10 kommentarer:

  1. fantastiske bilder som vanlig.
    jeg liker alt du blogger om og liker å lese om ting som du liker og som gjør deg glad. er spent på hjeretboka.
    suss.

    SvarSlett
  2. jeg blir glad for alt du gjør og skriver om, kjersti. :)

    SvarSlett
  3. jeg liker når du skriver om bøker, så hurra for at du skal det. selv om leselisten min er alt for lang allerede... kommer ikke på noe jeg savner, hodet mitt fungerer ikke helt for tiden.

    SvarSlett
  4. jeg liker bloggen din utrolig godt, og alt du legger ut her er vakkert på en eller annen måte.

    that being said - håper nedprioritering av blogg hjelper deg på vei dit du vil. lykke til med timeplanen!

    SvarSlett
  5. liker bloggen din utrolig godt som den er! glad for at du gjør små fremskritt :)

    SvarSlett
  6. Gler meg til fleire fine innlegg frå deg. :) Har eigentleg ingen preferansar når det gjeld komande innlegg.

    SvarSlett
  7. Jeg er veldig glad i alt du skriver, egentlig. Men jeg vil gjerne høre litt om terapien.

    SvarSlett
  8. nikita: jeg vil gjerne skrive om terapien også. men så langt er det ikke så mye konkret å si. noen ting er for private å dele her selv for meg, og mye er bare jeg som får utløp for ting. det er slik det har vært så langt, for anne har ment det er viktig at jeg bruker tid til å bli trygg på henne. også er det to ting til, det ene er at det virker som om folk synes det er kjedelig med lange tekstinnlegg - som er synd for jeg elsker å skrive slike innlegg - og at det er vanskelig å skrive konkrete, informative tekster for meg. det tar tid. men jeg vil gå mer inn i selve terapien etter hvert.

    SvarSlett
  9. Ta deg den tida du trenge, fine, og skriv om det du føler er riktig å skrive om.

    SvarSlett