Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 13. oktober 2011

fra notatboken min.

tjuefjerde september.
hva smaker vin? er det vinen jeg smaker, tar til meg, eller er det brune, blanke bord, rusen jeg aldri legger merke til før jeg lukker døren bak meg på toalettet og smiler, eller tanken (endelig) når bitene i hodet mitt faller på blass og glassbitene forsvinner? hva smaker vin?

tjueniende september.
den stripete cardiganen henger i vinduet og samler sol. jeg hører på chiyoko's theme og lengter etter å bli kysset.

fjerde oktober.
i dag så jeg jeanne d'arc på nationaltheateret og falt for engelen mikael; en spinkel, krokrygget, knust, intens gutt med alt for løs dress og en underlig stemme som fikk noe i meg til å åpne seg opp. jeg tar meg selv i å drømme om å oppsøke skuespilleren og rive i stykker eller redde livet hans. eller begge deler.

åttende oktober.
det er ok å feile så lenge jeg ikke gir opp.

6 kommentarer:

  1. Du har så fine tankar. <3 Eg lengtar etter å verte kyssa eg òg, og så skulle eg gjerne ha rive i stykke og redda livet til han du veit.

    SvarSlett
  2. du skriver så fantastisk.

    SvarSlett
  3. vi feiret engelen michael på skolen min den tjueniende september. det var fint og vi hadde sånne motprøver og sånt (og fikk eplekake til dessert)
    <3 nå har jeg sendt mailen igjen. om du ikke har fått den så kanskje den ligger i søppelmailen din (hotmail havner der i blant). om ikke kan jeg sende den på facebook eller noe, men det var ikke så veldig viktig altså

    SvarSlett
  4. fint! (og det er absolutt lov å feile så lenge du ikkje gir opp!)

    SvarSlett