Det oppstod en feil i denne gadgeten

tirsdag 11. oktober 2011

høst for faen.



jeg tror tittelen sier det meste, men for å si bittelittegrann mer: dette er musikken jeg maler dagene mine med for tiden. særlig hører jeg på den når jeg går over sankthanshaugen med en sort himmel over meg, og det blåser.

trykk her, så kommer du til spillelisten. de som ikke har spotify kan se under.

ps: en sang jeg la til etter at jeg lagret bildet av listen, er "lauritzens kafé" av gnom. og "call me call me" av the seatbelts finnes ikke på spotify. men den anbefales likevel.

4 kommentarer:

  1. Oj, ho på biletet ser ut som ei dukke.

    SvarSlett
  2. oi hun på bildet er meg. ble glad<3 dessuten liker jeg musikken på lista di
    (jeg vet ikke om du så mailen min, men jeg skrev at det er fantastisk fint gjort av deg å bry deg så mye om andre, og slikt. hjarte)

    SvarSlett
  3. Fine, fine hausten. Fine, fine spelelista. Fine, fine Oslodagar. Fine, fine Kjersti. <3

    SvarSlett
  4. Eg likar hausten. Alt. Eg kan smile av alt då.

    SvarSlett