Det oppstod en feil i denne gadgeten

onsdag 26. oktober 2011

hvalene mine.

anders er en knølhval. knølhvaler er de fineste hvalene jeg vet om, mye på grunn av øynene, mye på grunn av luffene, mye på grunn av lydene de lager og mye på grunn av navnet. før bodde anders i leketøybutikken riktige leker, men nå svever han over sofaen min.

dette er william. vi møttes like oppunder jul. han kom i en rød pakke fra kjæreste bestesvennen min. han er ganske sjenert, og er den eneste av hvalene som snakker, men han gjør det uten ord. nikker og vifter og sånn når man bærer ham på hånda.

arthur fant jeg i en boks i maritabutikken. jeg ga damen bak disken to kroner, og så fikk han bli med meg hjem.

han her er glatt og underlig, og jeg har hatt ham siden jeg var ganske så liten, men ikke egentlig oppdaget ham før det siste året. det var sånn oi, du er jo en hval, for svingene, og så ble vi venner. jeg har gitt ham navnet sven, etter bestevennsven.

13 kommentarer:

  1. Så fine kvalar! (Og så veit eg at (nokre av) desse har eg sett in real life, og det er ganske fint å tenkje på.)

    SvarSlett
  2. jeg er veldig enig med deg at knølhval er et fint navn. og jeg likte hval nummer tre godt.

    (ble veldig facinert av fiskene dine på toppen tihi)

    SvarSlett
  3. knøl=fineste navnet <3
    jeg har 1, 2, 3, 4 hvaler! alle er fra riktige leker, unntatt én, som er en hvithval, og som jeg har hatt hele livet. også har jeg tre sjøkuer, da. hvis du ikke allerede elsker sjøkuer tror jeg du kommer til å gjøre det. de forelsker seg i båter og sånt.
    <3
    suss.

    SvarSlett
  4. emma: elskerelskerELSKER sjøkuer. og herregud, så heldig du er som har fire hvaler av den typen. MISUNNELIG.

    SvarSlett
  5. Fantastisk! Anders var fin <3

    SvarSlett
  6. Den navnløse hvalen ser glatt og fin ut, og er sikkert deilig å ha i hånda.

    SvarSlett
  7. hei william, godt å se deg igjen :D

    SvarSlett
  8. åh, har du noen gang sett filmen whale rider? den er magisk!

    SvarSlett
  9. Arthus såg skikkeleg snill ut. Bra at du tok deg av han sånn at han fekk ein fin person å vere med!

    SvarSlett
  10. veit du kvar williamkvalen blei kjøpt?

    SvarSlett