Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 8. oktober 2011

i will dance when i walk away.


katzenjammer har kommet med nytt album. det heter a kiss before you go og har så mye vidunderlig groovy lykkemusikk på seg at jeg ikke klarer å la være å smile; for eksempel when the laughter's gone. den har en musikkvideo (du kan se den i sin helhet på hjemmesiden deres)som gir meg så lyst til å danse at jeg vurderer å ta av meg øretelefonene og la lyden strømme omkring i leiligheten, til tross for at det vil gjøre naboene rimelig irriterte. melis og rytmer og relasjoner og kjøkkenredskaper og farger og en horde av forskjellige instrumenter - jentene i denne gruppen er så nydelige at det ikke skulle vært lov, og jeg er helt knust for at jeg ikke hadde råd til å se dem spille på sentrum scene i går kveld - de er en sensasjon live, og gir adrenalinkick og lykkerus til tusen.

3 kommentarer:

  1. Det er som du skriv, ein må jo berre smile. <3 Fantastisk video!

    SvarSlett
  2. Katzenjammer er så finfint. Jeg var på konsert med dem i vår, det var lykke fra start til slutt! Første gang jeg har danset hemningsløst sammen med andre mennesker i edru tilstand.

    SvarSlett