Det oppstod en feil i denne gadgeten

tirsdag 18. oktober 2011

mandagskveld.

i går kveld kom vidar, som har rømt litt fra trondheim for å spasere i oslogatene, på besøk. han hadde med seg en kartong melk, og jeg lagde kakao til oss, med chili og honning i.

til kakaoen, som ble perfekt, spiste vi kjeks med tranebær og hvit sjokolade.

og jeg fikk sukkerposer fra england til samlingen min. snart trenger jeg en større boks.
vidar hadde ring i nesen (som alltid).

og fregner på armene (som alltid).



han satt i min nye gamle grønne sofa fra maritabutikken og gestikulerte.

og jeg satt på gulvet, fordi jeg liker å sitte på gulvet.


kroppen min kastet skygge på blondeduken helt til vi forsvant ut i høstmørket. vi vandret ned til løkka og inn på alexandria - puben der musikken er perfekt og akkurat passe lav, eieren kjenner meg igjen, en kopp kaffi koster tjuefem kroner (med gratis påfyll) og det står live the life you love på doveggen.

15 kommentarer:

  1. Hei! Tenkte på deg da jeg så denne konkurransen: http://www.nrk.no/lydverket/vil-du-møte-tori-amos/

    SvarSlett
  2. Fine vener du har! Fine vener til ei fin jente = sant.

    SvarSlett
  3. Høyrest ut som ein veldig fin kveld, og nam til kakao med chili og honning!

    SvarSlett
  4. kakao med chili og honning hørtes kjempe godt ut! <3

    SvarSlett
  5. Hørtes ut som en veldig fin mandagskveld:) Liker fine mandagskvelder. Kakao med chili og honning hørtes kjempe godt ut. Kanskje jeg skal lage det etter på<3

    SvarSlett
  6. anonym: oi! det var en spennende konkurransesak. jeg tror ikke jeg orker å skrive inn til dem, desverre, jeg er alt for trøtt... men jeg skal på konserten på torsdag, da.

    dikte: det burde du gjøre, med masse chili!

    karoline: er det. kanskje jeg legger ut en oppskrift.

    mynte valkyrje poirot: <3<3<3

    june: fine deg + fine ord du skriver = glad meg.

    sommerfuglen: tusen takk!

    maria: <3

    SvarSlett
  7. Gratulerer med navnedagen i dag, Kjersti :)

    SvarSlett
  8. trine: takk, kjære kjære deg. isbjørnkortet jeg fikk henger i vinduskarmen min, hver dag ser jeg på det og sender deg kjærlighet.

    SvarSlett
  9. Så nydelige bilder. Og nå fikk jeg veldig lyst på kakao. Og kjeks! <3

    SvarSlett
  10. Jeg liker også å sitte på gulvet:)

    SvarSlett
  11. Honning, sjølvsagt! At eg ikkje har tenkt på det før. Men kor mykje honning har du i?

    Og du e fin i dyregensar <3

    SvarSlett
  12. regnboge: jeg pleier å gjøre sånn som når en lager varm melk med honning, ha en teskje i koppen når jeg har helt den full av kakao. og takk!

    SvarSlett
  13. Det hørtes skikkelig fint ut.

    SvarSlett