Det oppstod en feil i denne gadgeten

fredag 7. oktober 2011

mental helse ungdom og jeg / lansering.

egentlig skulle ikke bloggen på mhu.no stå klar før i desember en gang, men vet dere hva? den lanseres i dag, klokken elleve. jeg har klødd og brent etter å si det, for jeg har visst det en stund nå, men jeg ville vente til jeg var helt klar med alt sammen så jeg ikke skulle føle meg presset til å bli ferdig med forberedelsene. så langt har jeg bare skrevet om meg selv, fikset kategorier og bilde, og utbrodert bittelitt på oktoberlisteinnlegget - også har jeg begynt løst på noen andre tekster - men tenk, det har skjedd, det skjer, nå, nå, nå, jeg er blitt spaltist, og skal få skrive så mye jeg vil til et større publikum om noe av det jeg brenner aller mest for: psykisk helse.

jeg har drømt om det her ganske lenge nå, og så for meg at det kanskje kunne skje om noen år, dersom jeg jobbet hardt nok for å bli sett og ble litt friskere og fant meg en avis eller et blad eller noe slikt som ville ha meg. og så snublet jeg inn på , og ble tatt imot med åpne armer av disse fantastiske menneskene som jobber så hardt for å bedre tilbudene og mulighetene for slike skadde vesener som meg (og mange av dere som leser). jeg er glad og stolt, og føler meg som om jeg har fått enda et hjem.

før jeg sier ha det bra og går for å lage meg kaffi og spise frokost vil jeg dele et ønske jeg håper mange av dere vil oppfylle: gå inn på sidene til mental helse ungdom (evt mental helse om du er over tredve) og bli medlem. og følg dem gjerne på twitter (@mhungdom) - de trenger støtte, og vi trenger å stå sammen.

12 kommentarer:

  1. Du imponerer meg, for du er så flink og modig. <3

    SvarSlett
  2. maren: takk! nå ble jeg glad.

    siri: takk!

    SvarSlett
  3. kina er ikke så hvalete av seg. kan kjøpe kyllingføtter til deg, er vist veldig godt.

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Der skal jeg følge med. Og kanskje jeg blir medlem også.

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mykje! Eg har vorte medlem no og eg synest om meg-teksten din var veldig fin og ærleg. <3

    SvarSlett
  6. gratulerer.
    ville bare si at du er uendelig modig

    SvarSlett
  7. Du er eit unikum :)
    Eg skal bli medlem!

    SvarSlett