Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 22. oktober 2011

honey/you always like your babies tight...

soundtrack: honey - tori amos






fyll meg opp. fyll meg opp. jeg trenger mer, mer av dette, dette søte, blanke, som sildrer ned, forbi, gjør meg våt, og jeg, jeg er en spent streng, hard og skarp, bølger knuser alltid når de treffer meg, perler i pannen og åpen munn og jeg tigger etter varme, etter tunger, etter å svelges vekk og svelge,.

fyll meg opp. fyll meg opp. honning svir i åpne sår, men svie renser og jeg, jeg vil heller kjenne smertelig sødme sprenge under huden enn gi etter for denne gapende tomheten.

så fyll meg opp. fyll meg opp. jeg trenger mer, mer enn dette.

3 kommentarer:

  1. Eg sender kjærleik og varme tonar frå eit einsamt soverom frå vest til aust.
    Ikkje gi opp.
    Hald fast.
    <3

    SvarSlett
  2. jeg er så fascinert av lys og skygger.

    SvarSlett
  3. anonym: jeg og. forstår ingen av delene.

    mynte valkyrje poirot: svaret kommer litt sent, men takk <3 holder fast alt jeg kan.

    SvarSlett