Det oppstod en feil i denne gadgeten

tirsdag 4. oktober 2011

oktober.

oktober er min beste måned. smilet mitt gløder, jeg slår gnister, og selv om tungsinnet vokser i takt med de mørke timene får jeg litt mer energi enn ellers. byen begynner å lukte ferskvannfrostsjokoladejord, og jeg pakker meg inn i skjerf og jakker, gjemmer og synliggjør meg samtidig(for når jeg har kontroll over hva jeg viser frem går jeg med sikrere skritt, med hodet hevet), smyger gjennom gatene, slår ut med armene og lever ut hemmelige, ensomme liv. i år har jeg vært så overveldet og deprimert og ustabil at jeg, da høsten traff meg i magen for omlag en uke siden, ble redd for at denne måneden; måneden min, skal fly forbi uten at jeg får festet den til noe som helst. og det får ikke skje. jeg tillater det ikke. så jeg har laget en oktoberliste. og jeg skal gjennom den.

ps: om det er vanskelig å lese det som står er det bare å trykke på bildet, så blir det stort og fint.

9 kommentarer:

  1. Elskar lista di! Oktober er ein fantastisk månad, men etter noko som skjedde i oktober i fjor så er han ganske bittersøt for min del.

    SvarSlett
  2. Fin liste! Jeg lurer også på å ta hull i ørene. Har så lyst til å ha knappeøredobber!

    SvarSlett
  3. det hørtes gøy ut :) oktober er fint, og jeg gleder meg til halloween (kostymer!) <3

    SvarSlett
  4. Åh vad fint! Jag gjorde också en hjärt-lista igår :) men bara över den här veckan! Får nog ta och göra en över hela oktober jag också!

    SvarSlett
  5. Ser ut som du skal få en finfin oktober. :)

    SvarSlett
  6. Fin liste! Og god plan; ikke la oktober forsvinne.)

    SvarSlett
  7. Håper du får en akkurat slik fin oktober!

    SvarSlett
  8. Så fint! Nå ble jeg veldig inspirert, må lage meg en slik selv :)

    SvarSlett
  9. Iiih, eg vil til Oslo og vere med på noken av punkta!

    SvarSlett