Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 22. oktober 2011

sånt som hjelper: snikepingviner.



hele veien hjem var jeg sort på innsiden, overveldet av alt som er feil, umulig, som alltid vil være vondt, som aldri kan bli til noe fint og trygt og bra. inn gjennom døren, av med skoene, på med vannkokeren, tungt ned i sofaen, på leting etter noe som kunne overdøve alt sammen, i alle fall i noen små minutter. og tror dere ikke jeg fant verdens rareste og mest utspekulerte pingvin. jeg vet ikke hvorfor, men rare dyr = trøst. en liten stund, i det minste.

9 kommentarer:

  1. Hei jeg har fulgt bloggen din en stund og kommer til å følge deg videre. Jeg vil bare si at du virker ufattelig sterk, og at du er veldig flink å skrive! :D

    SvarSlett
  2. skriblerina: hei selv, så fint at du gir lyd. takk for gode ord, de varmer <3

    SvarSlett
  3. Awh, så fine! Pingvinar er så utruleg herlege.

    SvarSlett
  4. Haha, man kan jo se på blikket til tyven at han er ute etter å snike til seg noe!

    SvarSlett
  5. å det var herlig! skulle ønske jeg så dette i går :)

    SvarSlett
  6. nå smeltet hjertet mitt til tusen.
    snik snik.
    ønsker deg som vanlig alt godt.

    SvarSlett
  7. sv: jaaa! hvor kjøpte du det? dra på loppemarked på lørdag?

    SvarSlett
  8. Hei, jeg ville bare si at jeg synes du er veldig tøff! Hilsen ny leser.

    SvarSlett
  9. Hahahah! Så nydelige snike-pingviner <3 nå blei jeg glad :)))

    SvarSlett