Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 20. oktober 2011

å tegne folk + kjærlighetsmusikk.

soundtrack: lieblings kjærlighetsliste



på onsdag stakk jeg og håkon på liebling for å tegne. jeg tegnet tre jenter, som dere ser. håkon tegnet en skummelsøt solsikke med stresskoffert og slips. jeg har desverre ikke bilde av den, ettersom jeg ikke tok med meg kameraet, men det kan hende dere får se en annen dag. håkon tegner mye rart og jeg vil gjerne vise frem.

de spilte mye fin musikk på anlegget, musikk jeg kjente igjen og musikk jeg aldri hadde hørt før. vi sang og plystret med, og sittedanset til det vi ikke kunne melodi eller tekst til. før vi gikk måtte jeg spørre jenta bak disken om det var en bestemt liste eller ikke - og det var det. hun skulle gi meg link, men det var noe rart med nettet, så jeg fikk låne med meg telefonen hennes til bordet(utrolig søtt og bra gjort, jeg ble så glad), og skrev ned alle sangene for hånd. nå har jeg satt dem sammen så jeg kan høre når jeg vil. om du ikke har spotify og vil høre likevel, bare skrik eller hvisk i kommentarfeltet.

15 kommentarer:

  1. Jeg vil ha spotifylink! har bare hørt på den samme listen om og om igjen. trenger noe nytt.

    SvarSlett
  2. Også liker jeg så godt når du legger ut ting du har tegnet. Stemmer for mer av det!

    SvarSlett
  3. Åja, haha, nå så jeg at den lå der oppe. Skal slutte å spamme kommentarfeltet ditt nå!

    SvarSlett
  4. valerie: tusen takk :) det kommer nok mer av det. link øverst ja! og her har du to lister til, som er de jeg personlig hører aller aller mest på: 1) http://open.spotify.com/user/duskremmerfisken/playlist/0W0QEumxc554kgFTdSvKzB 2) http://open.spotify.com/user/duskremmerfisken/playlist/2YBRFMXiNZRf4ZvTo7PLye

    SvarSlett
  5. Du tegner utrolig bra, Kjersti.

    SvarSlett
  6. Jammen kan ho ikkje teikne óg..!

    SvarSlett
  7. supermisunnelig på tegnestilen din. åh.

    SvarSlett
  8. dæven, du er flink til å tegne!

    SvarSlett
  9. sv: vel, jeg har jo ikke akkurat så mye energi i kroppen, så da krever jeg ikke så mye energi av andre. er jo ikke akkurat noe som skal skje på 1-2-3.

    SvarSlett
  10. Du har så fin teiknestil! Set kjempestor pris på om du kan dele kjærleikslista med oss som ikkje har Spotify òg. <3

    SvarSlett
  11. Så ufattelig flink du er til å tegne! <3

    SvarSlett
  12. Du er så flink til å tegne
    !

    SvarSlett