Det oppstod en feil i denne gadgeten

mandag 24. oktober 2011

with love from neil gaiman.

visdomsord til en blåbærjente, lest høyt av forfatteren selv.

en underlig og vakker film om levende statuer og ensomhet og kjærlighet og å ikke bli sett og slikt. jeg forstår den ikke i det hele tatt, men jeg finner små helheter, sammenhenger og beskjeder i den likevel. dessuten gir den meg forferdelig lyst på syltetøy.

en liten parodi på den magiske filmen labyrinth(som alle alle alle må se). den inneholder både hånddukker, amanda palmer, og neil gaiman med en særdeles lite overbevisende parykk på hodet. slutten fikk meg til å bryte sammen i latter.

8 kommentarer:

  1. for noen utrolig fine illustrasjoner i den øverste filmen <3

    SvarSlett
  2. Let her grow like a weed in the sun.

    Neil Gaiman får meg helskinnet gjennom hverdagene.

    SvarSlett
  3. http://www.whosay.com/neilgaiman/photos/81948 gleder meg til å se dette. Har forresten tatt tipset ditt og skrevet i én notatbok. Takk! Seriøst det var utrolig tilfredsstillende å bare skrible i vei, veldig veldig digg å bare pløye gjennom og fylle boka med masse masse ting!

    SvarSlett
  4. Jeg har aldri fått sett labyrinth, men jeg har alltid hatt veldig lyst. Likte parodien hvertfall!^^

    SvarSlett
  5. Åh, Gaiman. Ble helt rørt av den første videoen.

    SvarSlett
  6. Fantastiske folk <3 Du e flink til å dele, Kjersti.

    SvarSlett
  7. Blueberry Girl er bare en skatt av en bok :) Takk for at du fant youtube klippet :) Håper ikke det gjør noe at jeg postet det på min blogg også. Jeg har linket til din blogg i innlegget og sagt at du fant det først :)

    SvarSlett
  8. skriblerina: oi, du trenger ikke være så nøye med å gi meg creds når det er noen andre som har laget det, da. hadde det vært noe jeg personlig hadde laget ville jeg satt pris på linking og sånn, men det er ikke nødvendig i sånne tilfeller som dette. uansett er det veldig hyggelig, takk for link og kommentar:)

    SvarSlett