Det oppstod en feil i denne gadgeten

mandag 7. november 2011

amber waves.

soundtrack: amber waves - tori amos





you said, he's got a healing machine
that glows in the dark, glows in the dark.
you say, there's not a lot of me
left anymore, just leave it alone.
but if you're by and you have the time,
tell the northern lights to keep shining.
oh, lately, it seems like they're drowning.
so i went by, 'cause i had the time
told the northern lights to keep shining
they told me to tell you they're waving

10 kommentarer:

  1. Ååh, herregud så fint! Me treng verkeleg ikkje noko meir enn vår eiga verd.

    SvarSlett
  2. DET var fine ord! <3

    SvarSlett
  3. da vi var små hørte vi at om man vifta med noe kvitt til nordlyset, kom det for å ta deg. så vi tok kvite lommetørkler, eller kanskje bare det kvite på luene våre eller vottene våre, og vifta så lenge vi turte, før vi sprang hjem og gjemte oss under bord og under senga vår.

    jeg tror faktisk det er en samisk legende, det der.

    SvarSlett
  4. Jeg har så lyst til å dra til svalbard og se på nordlys døgnet rundt!

    SvarSlett
  5. Åh. Er så fint. Om jeg får en datter skal hun hete Aurora. <3

    SvarSlett
  6. nordlys er så magisk og vakkert. skulle ønske det var det oftare i sør-noreg.
    du er så flink til å setje saman bilete og tekst til fine blogginnlegg som lyser opp i kvardagen. takk :)

    SvarSlett
  7. Eg vil danse som nordlyset...

    SvarSlett
  8. Nordlys er virkeleg flott, Eli Kari sa det var mogleg å sjå det heilt ned til Oslo denne helga, håpe eg treffe på dei flotte dansande lysa!

    SvarSlett