Det oppstod en feil i denne gadgeten

fredag 18. november 2011

it's friday - i'm in love.

soundtrack: friday i'm in love - the cure

































jeg er alltid forelsket. alltid. i så mange på en gang. i så mye. gamle og nye og ikkeeksisterende ting, mennesker, stemninger, steder. hjertet mitt glemmer ingen, ingenting, gir aldri slipp. og jeg hater det. det gjør meg vondt, det sliter meg ut, det forvirrer meg. men det kan også varme. i dag snublet jeg over dette bildet og ble forelskelsesvarm. en dansende, glad mahatma gandhi; går det an å la være å smile? jeg har smilt hver gang jeg har sett på det, i alle fall. seks ganger.

12 kommentarer:

  1. Made my day! Smiler hver gang jeg ser på det jeg også.

    SvarSlett
  2. takk for at du deler slike fine ting!

    SvarSlett
  3. misunner deg det, at du forelsker deg. jeg forelsker meg aldri. en mellomting er nok det beste, men enn så lenge misunner jeg deg det.

    SvarSlett
  4. Hellandussen, det bildet va berre herleg!

    Og ditta innlegget styrkjer min teori om at du har utruleg månge rom i hjartet ditt, av den typen som er so varme at ingen har lyst til å gå ut av det. Nemleg.

    SvarSlett
  5. sånn er hjertet mitt og. men jeg har funnet ut at det ikke nytter å prøve å gjøre noe med det, for det bare er sånn.

    SvarSlett
  6. gnistregn: jeg forstår godt hvor misunnelsen din kommer fra, og hvorfor den er der. men om vi tar en prat om hvordan det faktisk fungerer å være meg på det planet, så tror jeg du ombestemmer deg rimelig fort. misunn heller andre, som forelsker seg ofte uten å ta skade av det.

    emma: vanskelig når hjerter oppfører seg slik.

    regnboge: jeg savner deg altså. og det samme tilbake til deg. på ordentlig.

    regndrope: værsågod! det kommer jeg alltid til å gjøre.

    haruhi: så bra!

    SvarSlett
  7. Fantastisk fint bilete. <3
    Eg elskar òg, alltid, og så klamrar eg meg til gode ting som at dei skal fullføre Poirot-serien med David Suchet og at Helen Mirren skal leie Nobelkonserten. (Men så følest magen som ein knyttneve fordi semesterets fyrste eksamen er på måndag.)

    SvarSlett
  8. mynte valkyrje poirot: går det til helvete kan du ta den igjen. og igjen. og igjen. even if your grades are bad, it doesn't mean you're failing - ikke sant?

    maria: <3<3<3

    SvarSlett
  9. True. <3 Og det er skuleeksamen i seks timar, som vil seie at eg har tid til å tenkje og formulere meg slik eg vil, versus munnleg eksamen som berre munnar ut i stress og nervøsitet.

    SvarSlett
  10. Det fikk meg til å smile også :-D

    SvarSlett
  11. Jeg er forelsket i en nyoppdaget fantastisk fotograf: http://www.akincetin.com/

    Og han her da: http://mathildenicoline.tumblr.com/post/10492606590/ah-det-fineste-jeg-vet-bunnefjorden-st-hans

    SvarSlett