Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 17. november 2011

konkurransevinnerkjersti.

tirsdag kveld fikk jeg to overraskelser som fikk meg til å vise frem lykkestrekene (smilerynkene) mine. jeg har vunnet et gavekort på femhundre kroner hos kipekee.no, og et nydelig draumspelbilde (tusen takk, finejenta på sitrende.net).

draumspelbildet ser slik ut. jeg kan neste smake snø og salt og morkent tre når jeg ser på det. snart kommer det til meg i posten, innpakket i vakkert kreppapir. da skal jeg henge det over sengen og vente på vinteren. og når vinteren endelig er her kan jeg ha den både utenfor og inne.



fra kipekee har jeg bestilt et verdenskart, sort leppestift og to typer te. verdenskartet er ganske spektakulært; en kan skrape vekk gullfargen fra de landene en har besøkt. den sorte leppestiften blir litt som et eksperiment. selv da jeg var nokså sortkledd og sortsminket våget jeg ikke bruke sort leppestift. nå har jeg lyst til å prøve igjen, sånn, bare fordi. teen er, vel, te. skikkelig god te. og jeg drikker den nok opp på under en uke.

15 kommentarer:

  1. Åh, så flott, gratulerer! <3

    SvarSlett
  2. Gratulerer :-) åh, draumspelbildene er så vakre!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med mange nye fine ting! :) Jeg elsker "Pukka - Licorice and Cinnamon".

    SvarSlett
  4. Så gøy å vinne da. Jeg har et sånt kart, fikk det til jul av venninna mi i fjor. Det er så fint.

    SvarSlett
  5. Å, vel fortjent! (Hemmelighet: Jeg ønsket meg samme bilde som deg, sånn at hvis jeg vant det, kunne du få det.)

    SvarSlett
  6. de har pukka på iherb forresten. men det har jeg vel alt sagt..

    SvarSlett
  7. Gratulera:)

    Eg trur at viss eg noken gong skulle begynt å sminke meg, so skulle det vore berre med leppestift. I uvanlege fargar. Eller raud.

    Og det kartet va verkeleg GENIALT!

    SvarSlett
  8. Gratulerer (igjen)! <3 Det kartet verka herleg.

    SvarSlett
  9. Gratulerer! :D For et ekstremt awesome kart

    SvarSlett
  10. (Kremt, jeg vant også, jo. :))

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. åååh lykkestreker! om jeg noen gang bruker det ordet lover jeg i samme slengen og nevne hvor jeg har det fra. :)))

    SvarSlett
  13. Jeg er så glad for at bildet har reist i posten til nettopp deg!

    SvarSlett