Det oppstod en feil i denne gadgeten

onsdag 30. november 2011

oppdatering + julekalender.

jeg er det. her. jeg har fått hodet over vann og begynt å spise igjen. og jeg har kommet meg til psykologen. snakket og skrevet og lagt fler slagplaner. jeg holder fast. jeg fortsetter å gå.

det er vått og mørkt. i morgen er det første desember. da skal jeg spise klementiner og skrive julekalenderinnlegg for dere. ja, for jeg tenkte å lage julekalender i år. hver dag skal jeg fortelle om et ord jeg elsker, og hvorfor. hva ordet betyr for meg. hvilke assosiasjoner det gir.

høres det fint ut?

14 kommentarer:

  1. <3

    det hørtes utrolig fint ut, gleder meg

    SvarSlett
  2. Det høyrest kjempefint ut! <3
    Glad du framleis er her, at du har ete spaghetti på boks og har kunne sett på morgonlyset. Lurer på om eg skal ta meg ei klementin sjølv.

    SvarSlett
  3. gleder meg til kalenderen, den vil gi glede i advendtstider, og godt å høre at du har det litt bedre <3

    SvarSlett
  4. Kjempefint!

    Jeg har en konvolutt som ligger her til deg, med frimerke på og alt, men da jeg kom til postkassen i pøsregnet kom jeg på at jeg hadde glemt det hjemme. Beklager at jeg er så distré, men jeg har i hvert fall bestemt meg for å sende det. Så en eller annen gang i desember får du post.

    SvarSlett
  5. ja! julekalender og fine ord: hurra!

    SvarSlett
  6. t: da gleder jeg meg til post. veldig. og du? kjærlighetssorg er vondt. ikke patetisk.

    eigenarta: <3

    hanne: takk for gode ord!

    mynte valkyrje poirot: jeg er også glad for det. SPIS KLEMENTIN!

    maria: <3

    rosapille: bra!

    SvarSlett
  7. I did! It was really, really good. :D Og så har eg drukke heimelaga vegansk kakao. <3

    SvarSlett
  8. Det høres kjempefint ut! Veldig bra idé. Gleder meg til å følge med. Og det var godt å høre at du har det litt bedre.

    SvarSlett
  9. Det hørtes helt nydelig ut. Skal komme innom i morgen, og lese første ord

    SvarSlett
  10. det høres utrolig fint ut! jeg gleder meg til første ord. du er sterk og vakker <3

    SvarSlett
  11. det høres veldig veldig fint ut. så bra at det går bedre. du er så flink!

    SvarSlett