Det oppstod en feil i denne gadgeten

tirsdag 8. november 2011

rød moleskine + sort kulepenn.


16 kommentarer:

  1. Du er flink! Fine tegninger OG foto av dem:)

    SvarSlett
  2. elsker måten du tegner på. hadde du vært kunstner hadde jeg lett kjøpt alt du lagde.

    SvarSlett
  3. Så flink! Jeg vil og... sjalu.

    SvarSlett
  4. emma: for en underlig ting å si, "hvis du hadde vært kunstner". mener du at man bare kan kalle seg kunstner om man selger ting? spør ikke for å være ekkel, jeg synes bare det var interessant. og jeg har faktisk tenkt å begynne å selge tegningene mine, veldig snart... tusen takk <3

    maskefjes: øv! eneste måten man kan bli bedre i å tegne på er å tegne. og takk.

    rosapille: <3

    maria: takk!

    regndrope: tusen takk!

    SvarSlett
  5. Du er så sykt flink Kjersti! Har begynt å tegne mer i det siste grunnet deg, så takk for at du fortsetter å legge ut det du tegner!

    SvarSlett
  6. valerie: det var en fin ting å høre! så flott. jeg skal fortsette å legge ut, vær du trygg. og tusen takk <3

    SvarSlett
  7. Kjempefine tegninger! Før hadde jeg rød moleskin, å da virket det som ingen i verden hadde rød moleskin, alle hadde svart.. Det er faktisk fortsatt flest som har svart, så vidt jeg vet. Å når jeg hadde rød moleskin, måtte jeg ha rød kulepenn, men det var egentlig et uhell.
    Uansett, du er flink, og jeg liker moleskin.

    SvarSlett
  8. effy: de selger nesten bare sorte og røde moleskines i norge, det irriterer meg, for jeg vil ha en som er grønn og en som er blå aller helst. moleskines er kult uansett. også liker jeg at de linjerte har så tette linjer. men tusen takk, altså, og, beklager at jeg ikke kom på nach på hestøy, jeg sov! vil derimot gjerne mase mer om båtbesøk når du er tilbake i oslo.

    SvarSlett
  9. Moleskin i rooosaa. Neida.. (kanskje...) Jeg er tilbake i oslo nå (eller kl ti i kveld) skal bo på hestøy fremover med peter, jobber litt, men det er bare nå til helga, båten er pakket inn da, så hun ser ut som et reir, det er litt synd. Men det er akkuratt som jeg bor i et flytende telt!

    SvarSlett
  10. effy: kommer og besøker deg da, faen.

    SvarSlett
  11. Du er så flink!
    Eg har ikkje talent på dette området, men eg skal halde fram med å teikne med ord.

    SvarSlett
  12. dette var virkelig nydelig. du er helt fantastisk flink. en kunster både med penn/blyant og ord (jeg leste kommentaren over her, og jeg tror jeg definerer en kunster som en person som er dyktig i det den gjør. og det er du helt klart)

    SvarSlett