Det oppstod en feil i denne gadgeten

søndag 20. november 2011

t a k k .

dere er så sinnsykt flinke og fine i kommentarfeltet for tiden. små og store, korte og lange, rare og forståelige, triste og glade. så mange ord. og dere gir dem til meg. tenk det. tenk at de samles opp her, og at jeg kan hente dem frem og se på dem når jeg vil. som glatte, runde steiner jeg har funnet på stranden og kan legge i ring rundt meg. det betyr så mye, mye mer jeg kan uttrykke. og jeg vil så gjerne gi dere noe, men jeg kommer ikke på noe annet enn dette; et lite knippe videoer som får meg til å smile:

6 kommentarer:

  1. du er herved med på min ærbødige(er det sånn det skrives?) liste over blogger å lese til frokosten. det er stort det, ska eg fortelle deg ;)

    SvarSlett
  2. anonym: oi oi oi, det var da voldsomt til hyggelig kommentar å få. og ja, det skrives slik! tusen takk, jeg er beæret.

    SvarSlett
  3. bare hyggelig, kjære kjersti. <3 takk til DEG!

    SvarSlett
  4. Åh, jag älskar Scrubs! I synnerhet the love train! <3

    SvarSlett