Det oppstod en feil i denne gadgeten

mandag 14. november 2011

that's no way to live; all tangled up like balls of string.

soundtrack: a light on a hill - margot & the nuclear so and so's


og jeg knuser - igjen - er tørre øyne, håp som ikke finnes, hvileløse skritt, fanget. bråk (glassbiter, sylskarp tåke, skrik) på innsiden blir til stillhet på utsiden. kald te, skarpe negler, tomhet. jeg går ikke ut, gjemmer notatboken under sofaen, lukker meg inne, holder pusten. jeg er blitt en knute og verden mørkner. stikker jeg hull på meg selv vil blodet være sort mot huden.

9 kommentarer:

  1. Opne glaset og trekk frisk luft.

    Varme tankar til deg, vakre Kjersti.

    SvarSlett
  2. Varme, varme og lyse tanker til deg!

    SvarSlett
  3. Jeg vil gi deg friske blomster til å ha i vinduet <3

    Ikke gi opp!

    SvarSlett
  4. Sender all håp og kjærleik din veg, pluss den trylleformelen som Dumbledore gjer i Harry Potter and the Order of the Phoenix som får glasbitane til å verte til sandkorn.

    SvarSlett
  5. Håp fins..! Det er ikkje så mykje eg er sikker på her i verda, men er det EIN ting eg er - har blitt - sikker på, så er det det.

    Som du sa til meg her nyleg: Hald fast.

    Hald fast, hald fast, hald fast, kjære Kjersti <3

    SvarSlett
  6. Nei og nei :-( prøv å holde motet oppe.. I know, lett for meg å si.. Men.. omring deg med vakre ting i yndlingsfargene dine. Og som noen sa lenge oppe her - åpne vinduet og trekk inn frisk luft. Ikke gjør deg selv vondt :(

    SvarSlett
  7. hege: jeg gjør mitt beste. viljen min rikker seg aldri mer enn en dag av gangen, jeg har prøvd å gi opp mange ganger men får det ikke til. og jeg har ikke gjort meg noe vondt, jeg gjør mitt beste for å forsøke å la være. har spist god mat og sett trond-viggo på nett-tv. og grått.

    june: holder fast. lover.

    mynte valkyrje poirot: takk, finami. en av de beste trøstesetningene jeg har fått på lengelenge <3

    trine: fin tanke. ser på rosen jeg har og tenker på deg.

    polkadotdays: tusen takk <3

    regnboge: takk... gjør mitt beste. tør ikke åpne vinduet, luften er for skarp, men jeg drikker kaldt vann og prøver å puste inn det i stedet.

    SvarSlett
  8. siri: god idé. det skal jeg.

    SvarSlett