Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 5. november 2011

they gave me a medal for dreaming of you.

slik ser toppen av soveromsbokhyllen min ut, sånn, hvis det var noen som lurte. den rommer for det meste pappas gamle pocketbøker(science fiction for det meste), tegneserier og barnebøker. på toppen finnes det ekstra vakre brukte bøker, to globuser, noen esker, en kopp fra syttenhundretallet, en modellbåt og sven (trehvalen min). også har jeg skrevet på den med sprittusj - noen ord av leonard cohen - det vakreste enkeltsetningsdiktet jeg vet om.

9 kommentarer:

  1. så fint! tror jeg skal begynne å dekorere litt mer på rommet mitt altså. henge opp ting og sånt, istedet for å bare ha kjedelige hvite vegger.

    tenkte jeg skulle tipse deg om denne hvalplakaten: http://www.naturvernbutikken.no/plakater/hvaler-plakat.html

    SvarSlett
  2. så fin bokhylle!

    håper du får ei fin helg :)

    SvarSlett
  3. Bokhylla di er magnifique! Leonard Cohen er ut av denne verda-fantastisk. <3 Har du sett globusane dei har på Kremmerhuset no? Eg har globus på ynskjelista mi til bursdag/jul, synest det er ein fin tanke å ha heile verda på rommet sitt.

    SvarSlett
  4. Fineste bokhyllen <3

    SvarSlett
  5. Så fin! Bokhyller er noe av det beste jeg vet!

    SvarSlett
  6. åh, nydelig! fantastisk dikt. fantastisk bokhylle. i min bor det fem hvaler, to ulver og en liten glassglobus. <3

    SvarSlett
  7. jeg elsker bokhyller!
    og veldig sjarmerende sitat.

    SvarSlett