Det oppstod en feil i denne gadgeten

onsdag 9. november 2011

tornadoer.

helt siden jeg så trollmannen fra oz for første gang - jeg var seks år gammel - har jeg vært redd for tornadoer. de kom til meg regelmessig i drømmer, alltid langt, langt unna, både i tid og rom, men ikke langt nok til at jeg kunne unnslippe, det var bare frykt og vissheten om at snart, snart...

jeg har ikke tornadodrømmer særlig ofte lenger. men når jeg ser bilder av dem kjenner jeg suget i magen. de ser så truende, mektige og uunngåelige ut.

naturens krefter... jeg forstår dem ikke.

9 kommentarer:

  1. http://www.droemmetydning.com/drommesymboler/2?alphaname=Tornado

    SvarSlett
  2. sunniva sabine: hm. interessant. men jeg tviler på at det var det tornadodrømmene representerte, ettersom jeg var godt under ti år gammel da de herjet som verst.

    SvarSlett
  3. jeg har det på samme måte. naturkrefter skremmer meg.

    SvarSlett
  4. Naturkrefter er uforståelige, fascinerende, vakre og skremmende!!!

    SvarSlett
  5. Eg forstår ikkje naturkreftene eg heller, men mest av alt er eg fascinert av dei, har aldri vore redd dei. Veit ikkje kvar fascinasjonen kjem frå, men det er noko vakkert i det mektige, det nesten overnaturlege.

    SvarSlett
  6. Eg litt trollbunden, eigentleg. Har lyst til berre å sjå og sjå.

    SvarSlett
  7. Jeg har samme greia når det gjelder ulver. Etter en tegnefilm jeg så da jeg var liten...
    Alltid ulver i mørket. Under senga. Uler.

    Heldigvis for oss er det for tiden få ulver og tornadoer her i landet.

    SvarSlett
  8. Jeg synes at tornadoer ser så utrolig mektige ut, ganske vakre, men så er de så skumle.

    SvarSlett