Det oppstod en feil i denne gadgeten

fredag 2. desember 2011

now, i was startled by the crash, but i ran over to find a little plant.

soundtrack: mermaid - regina spektor





i quickly emptied out my coffee paper cup, and
adopted it
transplanted it
took it home, and
named it mozart


i går ettermiddag, mens jeg gikk rundtomkring på sagene og snuste på vinden, fant jeg denne lyngplanten på fortauet. den så ensom ut og manglet potte, så jeg tok den med meg hjem, ga den et lite planterede av terracotta, og satte den i vinduskarmen. jeg tenkte på mermaid hele tiden, som er slik en søt og trist sang, og jeg tror nesten jeg er nødt til å gi den navnet mozart. jeg tror ikke jeg klarer å la være.

3 kommentarer:

  1. Å :-) ja, kall den Mozart.

    SvarSlett
  2. så fin! det ser ut som om den passar bra til å heite Mozart. (hihi, dette fekk meg til å tenke på postmannen i jul i blåfjell som har omvendt julekalender. kanskje finn du ein fin ting kvar dag no i adventstida)

    SvarSlett
  3. Mozart er det eg kallar han som har hatt hjartet mitt i så mange år. Det er eit flott namn og ei flott plante som eg er glad har fått slik ein fin, ny heim.

    SvarSlett