Det oppstod en feil i denne gadgeten

søndag 11. desember 2011

over sengen min...

...har jeg massevis av fine greier: et brev fra terese blåklokke, en fantastisk tøff bokside jeg fant på bakken, tegninger av skip, to sider fra min yndlings mushishi-historie, to hvaler, et nattadikt, et skattekart jeg fikk av hilde første gangen vi møttes på ordentlig, en ronjahistorie, en magisk girlander, et sitat fra v for vendetta (takk, birte), et draumspelbilde, min første ekg, og de første to sidene av i morgen var jeg alltid en løve.

hva har du over sengen din?

11 kommentarer:

  1. <3
    Over senga mi har eg bilete, fine sitat og postkort frå vener som alle heng i raude trådar på rekkje og rad.

    SvarSlett
  2. uendelig fint.

    over sengen min har jeg bursdagskortet fra kinakjæresten, med de fine tegnene og blomstene. og et høstblad. men det er vel å lyve litt siden de henger ved nattbordet, og ikke over senga.

    SvarSlett
  3. En tom hvit vegg. Men jeg drømmer om å fylle den opp med fine sitater i blokkbokstaver, julelys i tusen farger og fine polaroidbilder av folk jeg er glad i.

    SvarSlett
  4. Sånn som dette:
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_luhvja0ZN91qg38ico1_500.jpg
    http://26.media.tumblr.com/tumblr_luh33faLlf1qhtar0o1_500.jpg
    http://27.media.tumblr.com/tumblr_lq9rjrYw0f1qghrkso1_500.jpg
    http://29.media.tumblr.com/tumblr_lpqhncJaIc1qf2fhmo1_500.jpg

    SvarSlett
  5. åh, wow, det var fint kjersti!

    Eg har to papirsnøfnugg som eg har laga saman med lillebror over sanga mi

    SvarSlett
  6. Over sengen min har jeg fire Draumspel-bilder og en barnelampe fra IKEA. Den er grønn og heter SNÖ, tror det er fordi den lager sånn fint mønster på veggen når den er tent.

    SvarSlett
  7. Elsker blått, og elsker de fine blåe tingene til høyre i bildet!
    Du har så fint rom!

    SvarSlett
  8. So fint! Ååå, eg må vente ganske lenge, men ein gong skal eg sjå det med eigne auge.

    Klem til deg.

    SvarSlett
  9. Så mange fine ting! Eg har origami og sjølvlysande stjerner.

    SvarSlett
  10. Så fiiint!
    Takk for nydelig kommentar på min blogg <3 Bildene jeg synes var fine var de av deg selv i svart hvitt på det innlegget jeg kommenterte på (tror jeg)

    Over sengen min har jeg bilder av mine gamle klassekamerater, et stort bilde av meg printet i mørkerom av min snille venninne. En flax-julekalender, et fint speil til å holde i hånda jeg fant i leiligheten til mormor, og et kort som fulgte med rosene jeg fikk av min kjærest når jeg lå på sykehuset med kyssesyken!

    SvarSlett
  11. (side 190)
    At det er "lys i den andre enden av tunnelen" er blitt en forslitt klisjé, og jeg har mange ganger hørt om at selv om det ser mørkt ut nå, så er det lys der fremme. Men som bilfører forundrer det meg at jeg aldri hører noen snakke om blendingsfarene. For det er en kjent sak at tunnelåpninger kan være ulykkesbelastede områder, fordi man lett blir litt forvirret og blendet når man kommer fra mørke og ut i klart dagslys. Det betyr ikke at det ikke er lettere å kjøre i dagslys, for det er det, det betyr bare at overgangen kan være for stor.

    SvarSlett