Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 1. desember 2011

stjålet vekk av stormene.

bildet er linket

jeg leser ikke aviser, jeg ser ikke på nyhetene, og jeg sjekker så og si aldri værmeldingen. men jeg har fått med meg at det stormer i hele vårt lille, lange land. at mye går i stykker. at mange blir skadet. det skremmer meg. og i dag fortalte pappa meg at to gutter som hadde drevet og filmet utendørs, ble tatt av havet. at de døde. jeg fikk vondt, ordentlig vondt bak ribbena, og våte øyne. de vil aldri mer le, bli sinte, spise frokost, gi vekk klemmer, puste, eller lytte. filmen deres blir aldri ferdig. og de vil aldri mer skape noe.

hjerteoppdatering: jeg fikk en kommentar som trøstet bittelitt. det stod, så på nyhetene at regissøren og resten av crewet ønsket å fullføre filmen. det er litt fint oppi det hele. kommer til å bli sterkt å se den filmen med tanke på hva som har skjedd.

3 kommentarer:

  1. Dette har ikke jeg hørt noe om. Og det gjorde vondt i hjertet.

    SvarSlett
  2. Forferdelig tragisk. Men så på nyhetene at regissøren og resten av crewet ønsket å fullføre filmen. Det er litt fint oppi det hele. Kommer til å bli sterkt å se den filmen med tanke på hva som har skjedd.

    SvarSlett
  3. Naturen er så inderleg, inderleg sterk.

    SvarSlett