Det oppstod en feil i denne gadgeten

fredag 13. januar 2012

i løpet av pausen min har jeg blant annet...



... spist nachos og drukket kaffi og skrevet og pratet på kafé sara, mange mange ganger.

... passet på en nydelig rottegutt ved navn vålerenga idrettsforening. han har slikket tennene mine, spist brødskorpene mine, vært med meg på besøk, og sovet like over hjertet mitt, i kløften min, og i skjerfet mitt.

... feiret og elsket solen.

... spist pannekaker med sukker midt på natten, helt for meg selv.

... latt strømpebuksene henge til tørk i dagevis av gangen, fordi det ser så pent ut.

... drukket litervis med grønn te.

... kjøpt min aller første vannekanne, som står så fint i vinduskarmen sammen med de grønne bøkene og lyngplanten mozart.

... skrevet på meg selv. slutter nok aldri med det.

... grått en hel del, i sofaen, på fremmede bad, ute i vintermørket, under dynen, i armene til menneskene mine.

... ledd en hel del, på gata, i sengen, på kino, i lyset, i armene til menneskene mine.

ps: nei. det er ikke en joint jeg holder på det siste bildet, men en veldig dårlig rullet røyk.

11 kommentarer:

  1. Godt å ha deg tilbake! (håper du er tilbake)

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg er tilbake! i alle fall for nå. lover.

      Slett
  2. Så nydelige bilder! Strømpebukser som henger til tørk er et syn jeg virkelig liker. Håper du får en fin helg fylt av sukker og pannekaker <3

    SvarSlett
  3. Så mange fine ting du har gjort (bortsett frå gråte-punktet då. håper det hjalp)! Håper du får ei fin helg :)

    SvarSlett
  4. Nydeleg, Kjersti. <3 Du er så vakker! Og det pannekakebiletet var magisk. Håpar eventyret vårt vert bra.

    SvarSlett
  5. jeg gleder meg til å se deg, prate med deg og sitte i vinduet ditt igjen, og har kommet fram til at det er absolutt fantastisk at du har fått vaffeljern. måtte bare si det :P

    SvarSlett
  6. Det høyrest i grunn mest ut som ein god pause. Gødt.

    SvarSlett
  7. fine bilder og fine ting. jeg drikker masse grønn te, jeg også. avhengig. rottekos og pannekaker.<3

    SvarSlett
  8. Superfine bilder! Du er så vakker! <3

    SvarSlett