Det oppstod en feil i denne gadgeten

tirsdag 24. januar 2012

januarsavn.


bildene er linket

iskremkuler i kjeks, med smak av jordbær, pistasje, og lakris.

klining.

mairegnet.

skogen.

å kjenne det mørke treet fra celloen min mot lårene, og lyden fra strengene i brystet.

trondheim.

bergen.

mandal.

hyen.

å mate endene langs akerselva.

blå vinterhimmel.

å kjøre tog.

rosévin på kartong.

å bli borte et sted blant åttiseks pianotangenter.

sengen til sven, der jeg sover bedre enn alle andre steder.

så høy puls at det kjennes som om den svette, varme huden skal sprekke.

aker brygge om morgenen.

å spise på mitsu.

lukten av hundepels og lyden av hundepust.

drømmeløs søvn.


hytta på sørlandet.

mot  til å gå i korte skjørt igjen.

å ha noen å komme hjem til.

8 kommentarer:

  1. hmm, tror jeg skal sende deg et brev. får vel bruke et sommerlig brevpapir da. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. åh, hei, lenge siden sist. jeg vil veldig gjerne ha brev med sommerlig papir. takk.

      Slett
  2. Det var månge ting å sakne på ein gong, håpar det du saknar blir litt mindre sårt snart.

    Fina.

    SvarSlett
  3. Når hodet verker sånn som det gjør og når jeg skulle ha lest til side 308 i boka mi og første forelesning er på torsdag og jeg er litt kald og hendene mine er litt tørre, er det godt å komme til deg, til din side. Godt å følge de bølgene av ro som du har skrevet ned, for meg lindrer det tørre hender, kald kropp, forelesningsangst, lesevegring og litt hodeverk. Takk Kjersti <3

    SvarSlett
  4. Eg saknar deg. <3 Og mannen med hatt og koffeinfri kaffi og netter med ein ved sida av, nokon å vakne opp med og kysse, å føle meg ynskja, å føle meg sexy og interessant og lukkeleg og som om eg høyrte til ein stad.

    SvarSlett
  5. Det var mange ting som eg savnar sjølv i dette januarmørket! IS <3 Korte skjørt <3

    SvarSlett
  6. i dag snakket vi om at en forutsetning for angst er en overveldende frihet. jeg syntes det var noe vakkert i det, noe veldig lite skremmende, på en måte. jeg haraldri slitt med angst, bare en enorm evne til å avlyse ting jeg egentlig trodde jeg ville, sånn i siste liten. så i dag inviterte jeg heller venner over, sånn i siste liten, slik at jeg fikk ryddet litt for lite og kunne ikke være så perfeksjonist som jeg ofte kan være.

    mitt nye nyttårsforsett i tillegg til alle de gamle er å invitere. ingenting hjelper mer mot ensomhet. og i tillegg tankens til alt jeg egentlig vil (om jeg så må vente litt, for jeg skal aldri ombestemme meg og si: åh, jeg må visst ... ) og takke nei til alt jeg vet at jeg ikke vil. bowling og skiturer med noen andre enn pappa og mamma.

    men altså, det jeg ville si var: du trenger ikke våren for å gjøre mye av dette. du kan få det til når som helst. lag litt vår rundt deg og finn en hund og kose med.

    SvarSlett
  7. Nummer 1: søteste hunden jeg har set. Nummer 2. Spiller du cello???

    SvarSlett