Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 12. januar 2012

malplassert og vakker.

mandag morgen kom det to fremmede, smilende menn med sterke armer inn i hulen min, bærende på mitt nye yndlingsmøbel: en sjenk med samme farge som syriner - kanskje i en litt varmere tone. den er høyere enn vinduskarmen den står inntil og ser fullstendig malplassert ut, som om den bare dukket opp en dag og ikke vet helt hvor den skal gjøre av seg. den mangler knotter både på et av skapene og to skuffer. i tillegg er skuffene tunge å få opp. men det er slik jeg liker det. den hører hjemme hos meg. 

en kan få kjøpt alle slags møbelskatter til en veldig billig penge  hvis en tar en tur til maritabutikken, som ligger helt nederst i markveien, og går på oppdagelsesferd i underetasjen. der har de skrøpelige, underfundige møbler, vakre, blanke møbler, og midt-i-mellom-møbler. om en ikke har verken bil eller sterke armer koster det bare tohundreogfemti kroner å få hva enn det er en kjøper (enten det er to eller fem ting) fraktet hjem og båret inn. og sjenken som jeg kjøpte kostet ikke mer enn hundreogfemti kroner.

8 kommentarer:

  1. Åååh, så fin!
    Gratulerer med ny skjenk. <3

    SvarSlett
  2. Den var virkelig kjempefin. Og for en fantastisk vakker farge!

    SvarSlett
  3. Så fiiin, og så billig?! :-o

    SvarSlett
  4. Oerhört vacker! Glad att du är tillbaka <3

    SvarSlett