Det oppstod en feil i denne gadgeten

tirsdag 10. januar 2012

og jeg lar solen skinne på ansiktet mitt.

soundtrack: vi kommer aldrig att dö - bo kaspers orkester



ullgenser. ullsokker. grønne (ikke sorte) øyne. solen har snudd og jeg er gjennom det verste, er på den andre siden. jeg er ødelagt, men i bevegelse igjen, det blir kaldere, men lysere, og solen har snudd. jeg knytter nevene og åpner dem igjen, fryser, men liker det, grå pulsvanter og grå neglelakk, ring på pekefingeren, hard og blank, lagd av sølv og kjærlighet. solen har snudd og jeg er elsket, herregud, jeg er elsket, drikker vann, snuser inn lukten av en tom tobakksboks, av nye gamle bøker, av pannekaker som freser i stekepannen. solen har snudd.

17 kommentarer:

  1. Så uendeleg glad for at sola har snudd og at du har det betre.

    SvarSlett
  2. Hurra!! :-) Deilig at solen skinner for deg. Og nydelig bilde!

    SvarSlett
  3. så fantastisk bra! det gleder meg sånn å høre at du har det bedre.

    SvarSlett
  4. SOLEN HAR SNUDD! jeg liker at den snur seg så tidlig på vinteren.

    SvarSlett
  5. Fin lesing. Glad for at du har det bedre. For et skjønt bilde!

    SvarSlett
  6. Åh hvor jeg elsker bildet!
    Solen har snudd, vi går mot lysere tider ja. :)
    klem <3

    SvarSlett
  7. Elsker, elsker elsker din kreative hjerne! Alltid en fryd å lese det du skriver. Godt å ha deg litt mer tilbake.

    SvarSlett
  8. lovely <3 jeg har savnet deg.

    SvarSlett
  9. Du e so fin når sola skin i ansiktet ditt <3

    SvarSlett
  10. du er vakker. og dette innlegget var vakkert! eg likar at det vart lysare no. me fortjener det

    SvarSlett