Det oppstod en feil i denne gadgeten

søndag 15. januar 2012

sånn vil jeg ha deg.

bildet er linket

jeg er lepper og spytt,
er fingre,
tunge,
kjønn.

vil du ha meg?
ta meg?
blande lepper og spytt, 
fingre,
tunge,
kjønn -
sammen;
til søtlig tyngde
og såre skrik?

du kan.

se
her -
din hånd mot min hals- 
hardt, slik, 
det skal svi, skal sette spor -
min rygg mot din dør - 
sultne, våte øyne.
sånn vil jeg ha deg.

jeg åpner meg ikke, men slipper deg inn og
lar deg være i meg, 
med meg,
til huden farges
av bitre bekker som
stivner,
størkner,
stopper opp. 

du er utenfor, nå, utenfor og
adskilt
fra meg. 

jeg drar og blir igjen
på samme tid - 
min fot mot ditt bryst - 
hardt, slik, 
det skal svi, skal sette spor - 
din munn mot mitt vindu - 
våte, sultne øyne.
sånn vil jeg ha deg.

9 kommentarer:

  1. Gud! Så flott og rått og vakkert skrive! Favoritt!

    SvarSlett
  2. herregud!!! SÅ bra at det kribler i magen

    SvarSlett
  3. så flink du er! har veldig lyst til å kopiere det og legge det i finemappen min så jeg enkelt kan se på det når jeg vil. under ditt navn selvfølgelig! går det greit?

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, det går helt greit, det gjør meg bare glad! tusen takk!

      Slett