Det oppstod en feil i denne gadgeten

onsdag 4. januar 2012

til de som savner meg, de som venter.

foto: tine katrine

vit at jeg kommer tilbake i løpet av januar. her er noen bra saker som kan gjøre ventetiden finere:

amanda palmers blogginnlegg om det å gifte seg med neil gaiman, og det magiske bryllupet deres. det er superlangt og superkalifragilistiskekspialidosisk og vakkert og rørende. jeg gråt da jeg var ferdig med det, og ble sikrere på at det er mulig å ha et slikt forhold som jeg ønsker å en gang ha. det er rart; jeg blir alltid tryggere av tekstene hun skriver. tryggere på meg selv og på verden og menneskene, på hva jeg vil, hvor jeg vil. lurer på å kanskje lage et eget innlegg om dette innlegget en dag. det høres vel sunt ut, antar jeg.

denne underfundige videoen av menn som isfisker under vann.





































en "stripe" fra den kuleste nettserien i verden; beartato&reginald. tegneserien bor her.

dansescenen fra the breakfast club, som jeg skrev om før i år, og elsker.

og et utsagn som gir både god mening og håp for det nye året.

ps: takk for all støtten, alle gode ord, alt håpet dere gir meg. det betyr så veldig mye.

11 kommentarer:

  1. Det var et utrolig langt bryllup innlegg, men jeg skal lese det en gang fordi du sier det er superkalifragilistiskekspialidosisk og vakkert og rørende!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til du kommer tilbake! <3

    SvarSlett
  3. Ta den tiden du trenger, jeg mater fiskene dine så lenge.

    Det er noe betryggende i at Amanda Palmer og Neil Gaiman er gift.

    SvarSlett
  4. bruk all den tid du føler for, vi er her når du kommer tilbake uansett når det måtte være.

    stor klem

    SvarSlett
  5. Elskar det øvste biletet, du ser så lur og fin ut. Sånn "honey, I'm hooome!" ;)

    SvarSlett
  6. Eg gler meg til du kjem tilbake. Mest fordi det betyr at januar er beire for deg enn desember. Hjarte til deg, fine.

    SvarSlett
  7. No har eg lese heile bryllaupsinnlegget til Amanda Palmer, og eg trur heilt seriøst at det har endra meg. Nei, eg veit det.

    Takk <3

    SvarSlett
  8. Du er så fin! Jeg håper du har det fint. Du er savnet.

    SvarSlett