Det oppstod en feil i denne gadgeten

tirsdag 17. januar 2012

tips til pillespisere.



i sommer snakket jeg med en litt hemmeliganonym venn om sånt som en kan gjøre for at selv de mørke tingene ser litt lysere ut. hun fortalte meg at, joda, det var tungt å stå opp om morgenen og måtte ta medisiner, men hun oppbevarte dem i en pandaskål, og da var det ikke så alt for ille likevel, siden pandaer er så fine. kloke ord fra en klok jente jeg beundrer og respekterer herfra til havbunnen; en jente som inspirerte meg til å finne frem den fineste koppen min, fylle den med pillebrett og sette den i vinduskarmen. nå, når jeg våkner og tenker på tide å spise de greiene som gjør meg litt mindre tung og ulykkelig enn jeg egentlig er, dukker det også opp en tankestrøm som lyder salt hav vind tau knirk våt tre nord dra pust lev lev lev.

12 kommentarer:

  1. For eit godt tips! Og ein vedunderleg vakker pillekopp. <3

    SvarSlett
  2. Det var en barsk kopp! Dette skal jeg tipse den kjempesnille storesøsteren min, som også må ta medisiner som hun ikke er spesielt glad i. Sender de beste ønskene til deg frøken vinter.<3 Hvordan ble håret? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, den er rimelig tøff! jeg husker ikke hvor jeg har den fra, egentlig, men jeg skaffet meg den i fjor. håret er nå slik at det ser snøhvitt ut i hvitt lys, men heeelt lyseblondt i dagslys/innelys. så jeg skal bleke det en gang til hjemme, siden hodebunnen min taklet blekingen så bra, og så evt trekke gulfarge ut av håret. men jeg venter en ukes tid. fine ønsker til deg og, kjære <3

      Slett
  3. skikkeleg flott tips, og skikkeleg flott kopp!

    SvarSlett
  4. Det va skikkeleg lurt. Eg skal ha dette i tankane viss eg må begynde å gjere noke litt kjedeleg/trist/dumt/vondt.

    SvarSlett
  5. bra tips! jeg skal finne noe fint i skapet så jeg kan gjøre det samme.

    SvarSlett
    Svar
    1. fint! jeg håper medisinene du begynte på funker bra for deg. at de hjelper. hvis de gjør de, og ikke har noen fæle bivirkninger, så er det bare trygghet i dem - og jeg lover, som sagt, at de ikke gir deg noen kunstige følelser.

      Slett
  6. Dette trengte jeg nå, tusen takk <3 Psykologen min vil veldig gjerne jeg skal ta de fargerike pillene hun har gitt meg resept på, men piller skremmer meg. Spesielt når de er knæsj blå og lilla. Har også en del vitaminpiller jeg bør bli flinkere på å ta. Kanskje jeg skal ta og kjøpe den mummikoppen som var litt for dyr for meg likevel. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. du, bor du i oslo? for jeg tenkte å selge den rosa mummi-og-snorkfrøken-koppen min for en hundrelapp. og det er jo ikke like dyrt som de vanligvis koster. bor du i oslo ville du sluppet sendepenger, ikke sant.

      glad jeg kunne hjelpe <3

      Slett
    2. Å, hadde vært superfint! Bor en snaue 20 minutter utenfor City, så bor praktisk talt i Oslo. Sender deg en mail jeg <3

      Ps: Tusen takk for fin kommentar. Skal nok prøve og feile helt til dagen jeg dør. Det er jo ikke slik at man har så mye annet valg. :) Og godt er det, forsåvidt.

      Slett
    3. bra! da venter jeg på mail. har ikke fått noen ennå - men det kommer vel:)

      Slett