Det oppstod en feil i denne gadgeten

onsdag 1. februar 2012

a beautiful mess.

sort og grått og hvitt, men ikke, ikke mitt. disse nydelige bildene er hentet ifra bloggen til en fin en som heter johanne. jeg har stirret på sorthvittbildene hennes i noen måneder nå, gjør det ganske ofte faktisk, for de er akkurat slik jeg liker dem: hverdagslige, grovkorna, myke, egne. jeg synes alle som ikke vet om henne fra før av burde besøke henne, aller helst hver dag, eller iallefall nesten. flickrkontoen hennes, som er full av skatter (særlig liker jeg notatbokbildene hennes) finner du her.

6 kommentarer:

  1. Digger bloggen hennes, og følger den allerede :-)

    SvarSlett
  2. Allereie følgjar og fan :)

    SvarSlett
  3. Jeg er følger, og elsker bloggen! : )

    SvarSlett
  4. Fint, altso. Der skal eg innom ein del gongar, ja.

    SvarSlett
  5. har visst om henne lenge. hun følger meg på instagram, føler meg beæret.

    SvarSlett