Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 2. februar 2012

februarhåp.

+ skrive og sende brev.

+ lakkere tåneglene hvite.

+ spille ukulele.

+ forsøke å stå opp til samme tid hver dag (for første gang på tre år).

+ fikse sengen min, som knakk på midten for halvannen uke siden.

+ lese ut roskilde og the alloy of law og fuglane og moby dick.

+ drikke blåbærsmoothie hver dag.

+ utredes for schizotyp lidelse.

+ skaffe fler bokhyller.

+ kjøpe nye, sorte kulepenner.

+ gå opp og ned langs akerselva.

+ drikke vodka.

+ vanne plantene mine.

+ dra på liebling for å skrive om tap og vakre ting som er vonde.

+ henge flere fine greier på veggen.

+ kysse noen, helst i en time eller to.

+ bli tryggere på den nye psykologen min.

+ synge.


hva skal du i februar?

14 kommentarer:

  1. Jeg liker listen din, og jeg håper alt blir oppfylt :). Kanskje du skulle prøve å kombinere noen :D. Kysse i en time eller to samtidig med å spille ukulele ville hvertfall blitt noe å fortelle om ;).

    SvarSlett
  2. håper den blir oppfylt! januar har vært så uendelig lang, og jeg håper virkelig ting lysner nå. skulle gjerne kysset noen i en time eller to, ja.

    SvarSlett
  3. Jeg skal også kjøpe nye, svarte kulepenner. Alt ser bedre ut med svart kulepenn. Også skal jeg lese i alle de nye/gamle bøkene jeg fant langt inne i skapet mitt. Det vil si, gamle barnebøker om drager med røde øyne som bor i fjøs og gamle, glemte Astrid Lindgren fortellinger.

    SvarSlett
  4. jeg trenger også nye penner. de forsvinner så lett!

    SvarSlett
  5. Jeg liker lista di! I februar skal jeg også kysse noen(håper jeg, om jeg finner mot til det), for første gang til og med! Hihi. :-) Ha en finfin februarmåned, Kjersti <3

    SvarSlett
  6. Jeg liker lista. Sa til og med "ooo, hvite tånegler!" for meg selv. Tror jeg må adoptere det punktet i hvert fall. Kanskje kysse-punktet også, selv om jeg har blitt så innmari redd for sånt på mine eldre dager (nesten sånn at jeg har sendt melding til han fyren som sendte melding etter han fikk nummeret mitt bare for å si at han ikke kunne gjør noe sene uka, og si at "vet du, jeg tror ikke jeg vil noe mer nå, jeg", selv om han ikke har vært noe annet enn sommerfugler i magen og de gjør jo aldri noe galt uansett.) Også dropper jeg vodkaen, skal aldri igjen tippe over fra "jeg er verdens beste menneske"-full til "livet mitt suger og jeg hater alle, men akkurat du elsker jeg"-full, å droppe vodkaen er et steg i riktig retning for meg. Blomstene mine døde nettopp, selv om jeg både snakket med dem og vannet dem akkurat passe. Tror det var det første som tok livet av dem.

    Og der innså jeg at jeg ikke burde gjøre det samme mot deg. Her, ta litt vann. Det ordner seg.

    SvarSlett
  7. håper du får ein fin februar! eg skal lese, skrive og drikke store koppar te innimellom leksene. og ha vinterferie!

    SvarSlett
  8. jeg vil også kysse og skrive brev,
    og så vil jeg gå langs akerselva med deg. eller dra på liebling, eller begge to

    SvarSlett
  9. Jeg skal klare den føkkings jævla økonomi-eksamen som jeg strøk på i forrige semester. Jeg skal!

    SvarSlett
  10. Vil gjerne hjelpe deg med ett punkt eller tre.

    R

    SvarSlett
  11. Fantastiske februarhåp!

    Eg skal drive research til bacheloroppgåva mi, lese pensumlitteratur, dra heim og delta på nytt Scenekraftverk = snakke med og klemme fantastiske teaterfolk eg håpar å jobbe med ein dag, gå på teater på Festiviteten (teater i Haugesund), gå fleire turar slik som den eg filma, ta bilete, filme, gi klemmar, lese sjølvvald litteratur (om eg klarer i lag med all den andre litteraturen), og så vert eg sannsynlegvis tante igjen - to gonger, faktisk. Det vert fint, det. Med mindre dei går ein del over tida, då vert eg tante x 2 i mars.

    SvarSlett
  12. Nå blei jeg nysgjerrig. Har du lest Mistborn? Siden du leser på The Alloy of Lay. :D Isåfall liker jeg deg masse bedre x1000!

    SvarSlett
    Svar
    1. lest gjennom mistborntriologien tre ganger, jeg! synes den er veldig god. men the alloy of law er forutsigbar, stiv og veldig selvrepterende, desverre...

      Slett