Det oppstod en feil i denne gadgeten

fredag 17. februar 2012

for å finne bloggen min...

bildet er linket

... kan du gjøre slik som andre (ifølge leserstatistikken), og google en, eller fler, av følgende:

♥ månen som surrer.

♥ feit pingvin.

♥ klining.

♥ setninger med ordet glass og metall i seg.

♥ tom waits cake.

♥ eldre badedrakt damer bilder.

♥ kysse en jente.

♥ gren med snø.

♥ ronja tegneserie.

♥ han karl med mannemusa.

♥ liten hest.

♥ liten apekatt.

♥ mustasje.

♥ kjersti fuck face (min personlige favoritt.)

♥ blåhval.

♥ dikt om regn.

♥ lemur.

♥ fine ord.

♥ t-bane.

♥ brutal lyd for å skremme naboen.

♥ beine ut flat fisk.

♥ anatomisk hjerte.

♥ god natt.

10 kommentarer:

  1. Det er så gøy med sånn statistikk. Lurer på hva en tom waits-kake er for noe, en kake med whisky i?

    SvarSlett
  2. sv: nei, så rike er vi ikke. handlet på 'de små butikkene bak sentrum scene', som jeg skrev i innlegget :)

    SvarSlett
  3. og at badet er finest er bare tull, stua er mye bedre. blå sofa og grønn vegg, en hylle slår ikke det.

    SvarSlett
  4. Jeg syntes fiskene dine vokser jeg, tror det hjelper at jeg mater de :)

    SvarSlett
  5. sv: takk, hihi. navnet er ekkelt, men samtidig så er det ikke så ekkelt at det ikke er litt fasinerende også...
    poenget er vel at twitter er ganske ekkelt, og jeg tweeter ikke så ekkelt, derfor måtte jeg ta det igjen i navnet. uansett er det fint og flott. :)

    og, tusen takk! ny følger er alltid fint, jeg blir glad av det!
    (jeg har forresten funnet bloggen din for en stund siden, men har finlest "syk" kategorien, og setter virkelig pris på at den kategorien finnes på bloggen din. du ordlegger deg meget fint, og skriver på en måte jeg virkelig liker.
    du virker som en fantastisk person, og du har hatt en følger som har snoket litt rundt de siste ukene, men ikke sagt noe.
    nå er jeg her - heihei! :)

    SvarSlett
  6. Haha, "brutal lyd for å skremme naboen". Din personlige favoritt var også fine greier. Håper lørdagen byr på noe fint.

    SvarSlett
  7. hahah, dette er så bra (og folk googler mye rart må jeg si)

    SvarSlett
  8. liten hest. liten apekatt. :)

    SvarSlett
  9. Folk er fine.
    Mine to favorittar frå søk som har ført folk til bloggen min denne veka er "bloggere som skriver om tomas espedal." og "fingrer meg".

    SvarSlett
  10. Haha, fantastisk :D Brutal lyd for å skremme naboen var helt awesome!

    SvarSlett