Det oppstod en feil i denne gadgeten

tirsdag 7. februar 2012

god morgen, oslo.

bildet er linket

i dag tenker jeg på bygningene du bærer og er, på de som dekorerer dem, med stygge bokstaver, med vakre ord, med små og store kunstverk, med rare bilder. katten på bildet er en av osloforelskelsene mine. jeg smiler hver gang jeg går forbi den veggen. så takk, oslo, takk for at den får bo her, for at du har ivaretatt den så lenge. takk til hvem enn det var som malte den. og takk til johanne, som tok bildet.

11 kommentarer:

  1. Og takk til Kjersti som deler slike bilder, med oss som ikke bor i Oslo. Denne var søt. Vi trenger flere slike gledesspredere.

    R

    SvarSlett
  2. du inspirerer så indelig at jeg sjelden går innom bloggen din. Jeg tør ikke for jeg blir overrøst. Jeg skulle ønske jeg var like vakker og like flink til å vise det som du er kjersti.

    SvarSlett
    Svar
    1. oi. det var vanskelig å forholde seg ordentlig til. jeg vet ikke om jeg skal si beklager eller takk... jeg vil i alle fall si takk, for jeg ble rørt av komplimentet. og et tips: om du vil bli flinkere til å vise; øv deg. aller først på å vise og legge merke til ting, alt mulig, til deg selv. helst i en notatbok som kan brukes til absolutt alt.

      Slett
  3. Vakkert. Det burde vere meir slik grafitti, for det lyser slik opp.

    SvarSlett
  4. Egentlig liker jeg ikke tagging og ødeleggelser av byggverk. Men når noen har lagt litt kreativitet og tanker bak det de sprayer på veggene - ja, da blir jeg i godt humør og drar frem kameraet.

    SvarSlett
  5. Kanskje eg skal gje Oslo ei lita helsing neste gong eg e dar.

    Oslo <3

    SvarSlett
  6. åh kjersti, tusen takk for at du delte bildet mitt (og flickr-profilen min på twitter!), jeg tror det er første gang noen har gjort noe sånn for meg. dessuten ble jeg veldig glad for kommentaren din. den var utrolig god og varm og betryggende. og ja, jeg vil gjerne lese mer om dysmorfofobien om du har noen linker.
    jeg skal lese "i morgen var jeg alltid en løve" så fort jeg får kommet meg til et bibliotek. jeg er så glad i bøker jeg kan kjenne meg igjen i eller finne trøst i, så tusen takk for tips. og allting<3

    SvarSlett
  7. Så flink du er til å se det vakre i gråheten.

    SvarSlett