Det oppstod en feil i denne gadgeten

tirsdag 28. februar 2012

pappabursdag.

bildet er linket

i dag fyller pappa femtisyv år, og han ser yngre ut enn noen gang, er yngre enn noen gang (mannen sykler til jobben, for å si det sånn), spiser grønnsaker og drikker kaffi og spør om å få en rute (men bare en) sjokolade når jeg har(eller en pastill kanskje), går med himmelblå genser, går med skinnjakke fra fretex, går med lette skritt gjennom gangene, gatene, holder alle ark langt fra ansiktet (ellers ser han ikke), holder dører oppe både her og der (for menn og kvinner, gutter og jenter), gir pappaklemmer, sier åh, kjære alpakka, når han får gave eller en positiv overraskelse, smiler så det lyser av ham, ler med hele magen, snakker om musikk, lever, lever, lever, håret er ikke rødt lenger, men det er skjegget, og alle de nydelige fregnene, han er, er, er så stolt av meg at jeg blir helt sjenert, gjør meg stolt hver eneste dag.

i kveld skal vi på pub og han skal åpne gaver.

skal si åh, kjære alpakka.

smile så det lyser av ham.

le med hele magen.

og til sommeren skal han brette opp ermene og får enda fler fregner.

pappafregner på pappahender.

17 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen til pappaen din! Fine pappaer er noko av det beste i verda. <3

    SvarSlett
  2. Så nydelig skrevet, gratulerer med dagen til en skikkelig, skikkelig bra pappa.

    SvarSlett
  3. Jeg elsker bursdager, så fint at du skal gjøre stas på pappaen din i kveld! Kos dere!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen til pappaen din! Han høres ut som en fin mann.

    SvarSlett
  5. <3 Pappaen min blir også 57 år i år, og jeg blir 17 selv. Attpåklatt jeg.

    SvarSlett
  6. Du og pappaen din virker så bra sammen! Håper du får det finfinfint i kveld. <3

    SvarSlett
  7. Til pappaen til Kjersti: Gratulera med dajen, og takk for at Kjersti har ein so fin pappa!

    SvarSlett
  8. nåh, ble så glad av å lese dette innlegget, kjersti. :D gratulerer med dagen til dere begge. carpe diem. hilsen jessica.

    SvarSlett
  9. Så utruleg fint! Gratulerer, Kjersti-pappa!
    Eg får ikkje til å tru på at pappa er så gammal som han er. Alder er rart.
    Ha ei herleg feiring!

    SvarSlett
  10. Hurra for pappaen din!
    Dette var skikkelig fint skrevet.

    SvarSlett
  11. Nyyyydelig pappainnlegg! Gratuler han fra alle dine følgere. Blir bare så glad og rørt over hvor fint du skriver om pappaen din.

    R

    SvarSlett
  12. Verdens heldigste pappa som har deg som skriver så vidunderlig flott om ham! Herregud så strålende flink du er Kjersti!

    SvarSlett
    Svar
    1. oi oi oi så fint sagt. folk har sagt så mye fint. blir så glad hver gang. TAKK.

      Slett
  13. Fra Kjerstis pappa: TAKK!!!

    SvarSlett
  14. Dette fikk meg til ä gräte av glede. Nydelig.

    SvarSlett