Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 4. februar 2012

then i heard you scream from the other side of the mountain. you saw a me i didn't want to see.

soundtrack: star whisperer - tori amos


bildet er linket

noen ganger. ganske ofte. tenker jeg at tapet av deg ville vært enklere å holde ut hvis det var døden det var snakk om. hvis du hadde visnet vekk, forsvunnet. men du gjorde ikke det. du gikk fra meg. det er fire og et halvt år siden nå. og jeg husker ennå smaken av munnen din, og formen av blodårene under huden på hendene dine.

8 kommentarer:

  1. Wow. Det er faktisk akkurat sånn det er. Har du vært inne i meg og gravd i alt rotet, og så lagd noe så fint av det du fant? Det virker nesten sånn. Det jeg prøver å si: veldig fint skrevet, og jeg er lei meg for at du også har opplevd det der.

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, slik, akkurat slik, er det. jeg har tapt ved dødsfall og, og det er... forskjellige følelser. grusomt å ønske død over noen, men det er lov å være egoistisk i tanken når en ikke har makt til å gjøre det til handling. ville ikke vært ok om jeg ønsket død over ham og jeg faktisk hadde evnen til å gjøre ønsket til virkelighet... glad jeg ikke har slik makt. for mye ansvar.

      men jeg ønsker likevel.

      og jeg har ikke vært inne i deg. men det virker som om vi har vært inne i den samme følelsen. det er trist. men det er godt å ikke være alene om det.

      Slett
    2. Uff. 2 år siden her. Jeg husker hvor myke leppene hans var, og de varme hendene. Som jeg savner de hendene. Du er ikke alene, Kjersti. Jeg håper for oss begge at det vil dukke opp noen andre som kan ta smerten og savnet bort.

      Slett
  2. <3

    du skriv så fint, men det er så vondt at det ikkje er fiksjon.

    SvarSlett
  3. Jeg er så redd for å få en ekskjæreste at jeg tenker så mye på det at jeg nesten lager problemer i forholdet vårt ut av ingenting. Men jeg konsentrerer meg hele tiden, og jeg håper aldri jeg må lengte etter han og vite at jeg aldri får han igjen.

    SvarSlett
  4. Har tenkt dette så utruleg mange gonger sjølv. Sukk, den kjærleiken vår.
    Éin dag, Kjersti, éin dag skal me finne ein som vert verande.

    SvarSlett
  5. kjærligheten er sterk. Å vi kommer aldri til å glemme det når vi har funnet ekte kjærlighet... aldri

    SvarSlett