Det oppstod en feil i denne gadgeten

fredag 2. mars 2012

bursdagkjersti + bursdagsønske.


god morgen, alle fine lesergnister. i dag fyller jeg tjuetre år. det er innmari skummelt, og ganske fint. jeg har vokst så mye det siste året, kommet meg så langt. blitt friskere på enkelte områder, og sykere på andre. og i dag er det sol over oslo, og jeg skal ut og nyte den øyestrakselig - men først, et ønske fra meg til dere, mitt største bursdagsønske:

jeg vil at alle som leser dette skal melde seg inn i mental helse ungdom. 

det koster nesten ingenting, og det er stor hjelp. dette er nydelige, omsorgsfulle folk som gjør viktig arbeid, og jobber hardt hver eneste dag (tro meg, jeg har besøkt kontorene) for å gjøre alt mulig rart bedre for ulykkelige, forvirrede, unge sjeler. 

så, værsåsnill? som en bursdaggave til meg? det vil gjøre meg så utrolig glad om en, to, tre, eller alle hundreogfemtifire av dere, vil gjøre dette. 

jeg trekker pusten, lukker øynene og ønsker... nå.

19 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen finaste Kjersti! Jag hoppas att du får en alldeles fantastisk dag. Jag ska genast hoppa in till mental helse ungdom. Stor kram och puss! <3

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen rosahårkjersti! Godt bursdagsønske, der gav du meg en ide.

    SvarSlett
  3. Kjære fineste godeste flinkeste Kjersti, gratulerer så mye med dagen din!

    SvarSlett
  4. gratulerer med dagen vakre :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse masse!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med dagen din!!!! :-) Hurra for deg, fineste Kjersti!
    Jeg skal sjekke ut organisasjonen :-)

    SvarSlett
  7. gratulerer med dagen, kjersti <3

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med dagen, fine Kjersti! <3

    SvarSlett
  9. Gratulerer med dagen (igjen), vakre Kjersti. <3
    Medlem er eg allereie. :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer så masse med dagen!!! :D

    SvarSlett
  11. takk for alle fine lykkeønsker og ord! dere skinner som solen i hjertet mitt. cheesy, men helt sant. <3 <3 <3

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med dagen, Kjersti! Så gøy at du har bursdag så tett opptil faren din. Den strålende solen er til din ære, hoho! Hurra for deg!

    SvarSlett
  13. Gratulerer med dagen (for tredje gang) søte, snille, gode Kjersti!

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med dagen din, fine Kjersti! Håper du har myst mot sola i dag, og at du har fine planer for kvelden. <3

    SvarSlett
  15. happy birthday, schærsti. :) håper du har hatt en fin dag, og ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
  16. gratulerer her også! har meldt meg inn nå, altså.
    //mamma tok meg med til kafé sara kun for å spise kebab en gang, så den uskylden er long gone. men yaya's skal prøves! og tusen takk for at du sier fine ting om bildene mine og (hurra for at det går riktig vei) og så utrolig spesielt at vi kanskje nesten gikk rett forbi hverandre.

    SvarSlett
  17. gratulerer så mye! du er utrolig fin med rosa hår!

    SvarSlett
  18. da var jeg meldt inn :) takk for at du er deg og wow, du var superfin med rosa hår!

    SvarSlett