Det oppstod en feil i denne gadgeten

fredag 16. mars 2012

en håndfull smil før vi sovner, eller danser natten istykker.

min kjære hilde viste meg denne videoen i dag. etter å ha sett cirka et halvt minutt måtte jeg kunngjøre, gjentatte ganger, at den er noe av det beste jeg har sett i hele mitt liv. i kveld er mikhael verdens vakreste mann, og alt jeg vil er å sove (eller ligge våken) med ham, hele natten, til det er frokosttid og vi kan spise på gulvet -  med sokker på, for det er ennå kaldt om morgenen.

14 kommentarer:

  1. jaaaaaaaaaaaaa han er fin

    SvarSlett
  2. oooh, så fantastisk! denne får meg til å smile slik at jeg blir varm inni meg, takk:)

    SvarSlett
  3. jeg er så glad i den filmen. han er utrolig fin og bra <3

    SvarSlett
  4. Å, herlighet! Jeg elska allerede både mannen og sangen (har dansa til den minst fem ganger i kveld, allerede, hihi), men videoen var ny for meg, og åååh, så fin! Takk!

    SvarSlett
  5. Kan ikke tro at jeg har gått glipp av denne videoen. Takktakktakk, Kjersti!

    SvarSlett
  6. ååh, dette ble jeg glad av, sånn skikkelig.
    //collets gate it is, rett ved skolen og venner og alt som er bra. synd at mamma og pappa ikke vil flytte dit. og jeg er også veldig glad i de røde og grønne blokkene, tar bussen forbi dem på hjemveien hver dag og skulle ønske jeg kunne ta bilder av dem hver gang.

    SvarSlett
  7. Å, den sangen og musikkvideoen hadde jeg ikke sett, men det var veldig fint, takk, bra med slike ting man blir oppmuntret av =D Bloggen din er innmari fin <3

    SvarSlett
  8. Kvifor kan ikkje berre alle danse i sokkelesten og underbuksa? eg trur verda kunne vore ganske so morosam då.

    SvarSlett
  9. Jeg er akkurat sånn når jeg drikker vin helt alene, og da er jeg veldig glad.

    SvarSlett
  10. iiihihi, nå ble jeg glad!

    SvarSlett
  11. tihi, man måtte jo bare le! :D

    SvarSlett