Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 8. mars 2012

lilleplantens har fått navn (og ny gammel kopp).

det kom mange mange navneforslag til konkurransen; kommentarfeltet flommet over av søte, rare, tøffe og poetiske navn, og det å skulle velge var ikke enkelt. jeg måtte grunne nøye over lyder og assosiasjoner og alt mulig, gruble meg hit og dit. smake og kjenne på navnene. ett av dem utmerket seg spesielt. det begynte å dukke opp i hodet mitt hver gang jeg vannet lilleplanten, eller så på den. det festet seg. passet, ganske enkelt. og det var navnet...

...tibelius.

den som kom med dette navneforslaget kommenterte anonymt, med signaturen "k. a.". jeg håper vedkommende vil sende meg en mail med fullt navn og adresse så jeg kan sende premien så snart som mulig!

tusen takk for alle bidragene. dere viser gang på gang hvor fine og rare dere er. om dere synes det er gøy med konkurranser, si ifra i kommentarfeltet, så kan jeg love at det kommer fler ganske så snart!

10 kommentarer:

  1. Nydeleg namn!

    Og ja til fleire konkurransar. <3

    SvarSlett
  2. Oi, så flott navn, det passer! Konkurranser er gøy.
    Gratulerer med dagen, forresten!

    SvarSlett
  3. Navnet passet forbløffende bra. Likte det, selv om det ikke var mitt forslag. Så nå blir det navnedag?

    Og, ja takk til flere fine konkurranser

    R

    SvarSlett
  4. ahh, lille tibelius! fint :)

    SvarSlett
  5. Cute :-) kjempefint navn på søt plante i fin kopp!

    SvarSlett
  6. For meg vil den altid hete Leatherman Stormcock
    -Sven

    SvarSlett
    Svar
    1. du skal få navngi den neste planten min du, sven. jeg lover.

      Slett