Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 5. april 2012

fra én favn til en annen.

forrige uke snublet jeg litt, slik jeg gjør fra tid til annen. gråt, selvdestruktive impulser, forvirring, hjertesår - det vanlige.

jeg søkte tilflukt hos sven. de siste dagene har jeg gjemt meg der.  vi har vært stille og pratet og spist og lekeslåss og hatt game of thrones maraton. håkon kom en tur på tirsdagen og fortalte eventyr for oss (vi spilte rollespill, med andre ord). jeg fikk fri fra leiligheten, nabolaget, sorteringsprosjektene, og hverdagen jeg prøver å bygge opp - en liten ferie; en som (heldigvis) ikke er over ennå. jeg skal hvile mer, men ikke her. om en time sitter jeg på toget til bergen. når jeg går av står birte der og venter på meg. 

med opne armar. sa hun.

13 kommentarer:

  1. Og eit opent hjarte.

    No er det skikkeleg bergensregn her, men det skal roe seg innan du kjem. Byen gjer seg rein for å ta i mot deg, vil sjå best mogleg ut.

    SvarSlett
  2. God påske, Kjersti! <3 Kos deg masse i Bergen. :)

    SvarSlett
  3. var på sagene idag, tenkte på deg.

    SvarSlett
  4. det er godt å ha litt ferie.
    å det er så fantastisk å ha sånne fantastiske mennesker man kan flykte til <3

    SvarSlett
  5. Så heldig du er!
    Forsatt god påske :)

    SvarSlett
  6. Håper du får ei fin Bergenspåske!

    SvarSlett
  7. Kos deg i Bergen. Håper du får se alt som er fint å se, men at dere begge husker at det aller beste med byer som Bergen er at de er små nok til å la by være by og at en bare kan kose seg sammen uten å gå glipp av noe særlig, sånn egentlig.

    SvarSlett
  8. Du har en utrolig fin blogg! Jeg kjenner meg veldig mye igjen i det du skriver. Søkte til og med tilflukt hos en venninne for noen dager siden, og om noen dager skal jeg til kjæresten min som bor i Bergen. Kos deg, og lykke til :)

    SvarSlett
  9. ha det så fint i Bergen, :)

    SvarSlett
  10. Så deg på Bergen Kino i kveld! Ville hilse på, men var for sjenert...

    SvarSlett
    Svar
    1. men i alle dager, så utrolig koselig! jeg har bare blitt "kjent igjen" en eneste gang før, så nå måtte jeg smile stort og føle meg litt kul. du skulle ha sagt hei! jeg ville gitt deg hånden og et smil og et hei og litt av hvert sånt. jeg finnes ikke farlig, virkelig, og er sjenert selv, selv om jeg later som om jeg ikke er det og forteller grove vitser.

      Slett
    2. Så bra, skal huske det om det blir en annen anledning :)

      Slett