Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 28. april 2012

jeg vil...

bildene er linket

... kline, lenge, uten andre pauser enn for å spise og prate om rare ting.

jeg vil være en av to varme, trygge kropper.

jeg vil høre lyden av tenner som kommer borti hverandre - forsiktig, uten at det gjør det minste vondt.

jeg vil lukke øynene og åpne dem igjen og se.

jeg vil gjøre hele verden om til lepper og tunger og spytt og myke lyder og åndedrag.

jeg vil kjenne etter.

men det er ingen her jeg kan smake på. så det får bli en annen dag.

hva vil du?

12 kommentarer:

  1. Fy faen, ja, eg vil nøyaktig det same. To veker igjen... (Dersom eg klarer å skrive nok før det.)

    SvarSlett
    Svar
    1. vel... nå har du motivasjon. skriv skriv skriv!

      Slett
  2. jeg vil kline. og danse hele natta.

    SvarSlett
  3. "jeg vil lukke øynene og åpne dem igjen og se." Jeg forelska med litt i den setninga.

    Jeg vil sove, for jeg er svært trett. Og så vil jeg skrive et brev eller tegne, når jeg får tid. Og så vil jeg klippe håret. Kort. Det skal jeg i morgen. God natt. :-)

    SvarSlett
  4. du slutter aldri å inspirere, kjære kjersti. jeg vil holde hender med en gutt, jeg, og leve uten all den smerten og redselen som har klart å ta over livet mitt.

    SvarSlett
  5. jeg vil få en kjæreste som er verdens beste. plutselig fikk jeg kjempelyst på, etter å ha nekta for å ville det i to år. har så lyst på at det gjør vondt

    SvarSlett
  6. du skriver så vakkert.

    å jeg har lyst på en kjæreste som liker meg for den jeg er, er omtenksom og tålmodig

    SvarSlett
  7. Jeg vil drikke glasscola i solen, lese bøker, og ha tid. Tid til bøker og ro og meditasjon og kaffe.

    SvarSlett
  8. Eg vil bli ferdig med eksamen. Også vil eg vere med den fine personen, som nesten ingen veit er min. Også vil eg ha sommarferie. Helst sann no.
    Finfin blogg, eg likar skrivemåten din. Klem frå relativt ny lesar

    SvarSlett
  9. Akkurat det samme. For det har aldri skjedd.

    SvarSlett
  10. Dette var noe av det fineste jeg har lest i hele mitt liv. Jeg vil også alt det. Jeg savner det.

    SvarSlett