Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 22. september 2012

det er høst...


bildene er linket

... og jeg er ikke ok. jeg er redd, forelsket, overveldet, sliten, stresset, forvirret, sint, kåt, knust. jeg er ikke ok. 

men jeg har det bedre enn for et år siden.

i koppen min er det økologisk instant-kaffe. rundt halsen min henger hvalsmykket sven har laget til meg. i hodet (ørene tærne munnen brystet) mitt er musikken på denne spillelisten:


(de som ikke har spotify kan se på bildene under.)



10 kommentarer:

  1. Kaizers og Coldplay. <3
    Og det er bra det er bedre enn i fjor.

    SvarSlett
  2. Håper at det er enda bedre enn i år til neste år <3 Skal håpe og tro for deg.

    SvarSlett
  3. Det er bra at det er bedre i år enn i fjor, og jeg håper utviklingen fortsetter i en positiv retning for deg :-)
    Jeg vil se bilder av alle bøkene dine, om du vil vise. Og så vil jeg lese ord som du setter sammen i dikt, ord som røsker litt, ord som får meg til å rødme og fnise, ord som gjør meg trist, ord som gjør meg glad.. generelt ord som rører meg. Det er du så flink til!

    SvarSlett
  4. Sv; akkurat nå så husker jeg ikke helt hva jeg gråt av, siden jeg skrev det for en stund siden. Men jeg tror det var det at ei sånn jente jeg var sammen med før ikke vil snakke med meg i det hele tatt lenger, også var det venninnen hennes som hadde vært innpå hennes facebook eller noe og snakket med meg men så trodde jeg det var hun, men det var det ikke, også følte jeg det var så patetisk å gråte over fordi jeg burde vært over hun. Men det går bedre nå da, heldigvis.

    SvarSlett
  5. Hei, for en fin blogg du har!

    SvarSlett
  6. Varme og lyse tankar til deg, kjære vakre du! Eg skal syngje so høgt (inni meg) at du høyrer det heilt dit.

    SvarSlett
  7. Eg held rundt deg, kjære. Gode ynskje frå vest til aust. <3

    SvarSlett
  8. Veldig fint. Og fine bilder du har plukket ut.

    Håper høsten blir bra.

    SvarSlett