Det oppstod en feil i denne gadgeten

søndag 2. desember 2012

andre desember.

beklager forsinkelsen - jeg klarte ikke stå opp før klokken tre i dag, og har brukt et par timer på å komme til hektene etter noen litt for sterke mareritt.

jeg liker ikke øl. det har nok noe å gjøre med det at jeg ikke rørte ved alkohol før jeg var nitten - jeg gikk ikke inn tenårene side om side med halvliterne. jeg har ikke laget noen mental kobling mellom hygge og øl, jeg har ikke drukket nok av det til å venne meg til smaken(rar og bitter og utvannet og brun) og jeg blir sliten av tanken på å helle i meg så mye av noe som ikke er vann. øl tar opp for mye plass i meg; jeg blir mett og sliten, og det føles ikke godt. 

da jeg først begynte å drikke gikk det mest i syrlige drinker og rom/cola, men nå foretrekker jeg rødvin og vodka.

2 kommentarer:

  1. Liker ikkje øl eg heller. Har aldri gjort det og kjem sannsynlegvis aldri til å gjere det.

    SvarSlett
  2. Jeg er veldig glad i øl. Men rødvin er også fint! Like greit å ikke like øl, man må jo drikke fordi det er godt.

    SvarSlett