Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 1. desember 2012

første desember.

jeg har vært, og er fremdeles, livredd for å komme tilbake. jeg skal fortelle hvorfor, og hvor jeg har vært, hva jeg har gjort, hva jeg har funnet ut - etter jul.

akkurat nå er klokken halv fem om morgenen. jeg har spist lakris, drukket vann og klistret engelske ord (nemesis rust cynical soak raincoat cock starfish rice breezeblock)ordveggen min, og jeg tenker.

jeg tenker at jeg vil gjøre overgangen fra ikke-skrivende til skrivende ved å lage en ørliten, svært selvsentrert adventskalender. hver dag frem til jul skal jeg fortelle dere noe om meg(ting jeg har gjort, ting jeg er, ting jeg tror, ting jeg kan, ting jeg vil).

hver opplysning kommer komplett med et mobilselvportrett, slik som dette:

det er første desember og adventskalenderen begynner nå:

jeg samler på metall jeg finner på gata. skruer, ståltråd, knapper, snirkler, hengsler, bestikk, muttere, og alt slikt som ikke kan identifiseres. jeg vet ikke helt hvorfor. jeg begynte bare med det en dag, og det kjennes godt.

15 kommentarer:

  1. Dette blir ein fin adventskalendar.

    Varme og lyse desemberklemmar til deg <3

    SvarSlett
  2. dette var fint, Kjersti. jeg gleder meg til resten :)

    SvarSlett
  3. Kjærleik til deg, fine Kjersti. <3

    SvarSlett
  4. for en utrolig fin kalender. smil.

    SvarSlett
  5. Jeg gleder meg til resten.
    (jeg synes at knust glass i veikanten er fantastisk fint. Bilruter og ølflasker og sånt. Mest fordi det minner om det skipet glasset du finner i fjæra.)

    SvarSlett
  6. Så utrolig fint. Gleder meg til fortsettelsen!

    SvarSlett
  7. God førstedesember! Fortreffelig kalender:)

    SvarSlett
  8. er så glad for dette. du er modig og flink (tenker det så ofte)

    SvarSlett
  9. Hurra for desember! Dette blir bra!

    SvarSlett
  10. Hjerte til desember, og hjerte til deg! <3 <3

    SvarSlett
  11. Å, nå blir desember enda finere! :)

    SvarSlett
  12. Fint å følge adventskalenderen din!

    SvarSlett
  13. Åå, så fin adventskalender! Blir fint å følge med. Håper dagen din i dag er fin.

    SvarSlett
  14. Fint med adventskalender, fint med deg tilbake, fintfint!
    Jeg har ikke vært her i desember, så jeg oppdaget det ikke før nå. Men hurra, nå har jeg en fin kalender å lese frem til julaften.

    SvarSlett