Det oppstod en feil i denne gadgeten

fredag 21. desember 2012

tjueførste desember(fire luker på en gang).

jeg ble svelget av mørket og av ryggsmerter og ubevegelighet en liten stund. ble litt borte. men nå har jeg reist meg litt opp igjen og samlet opp lukene. fire stykker. her er de:

en: jeg har en underlig fordom - dersom en mann har vakre hender er det svært vanskelig for meg å tro at han kan være noe annet enn et nydelig, godhjertet, sterkt menneske. heldigvis er fornuften klar over at det ikke er slik - overhodet.

to: ofte blir jeg redd av at ting (omgivelsene, bøker, te, hud, tallerkener, stoff, plastikk, trær, jord, is, asfalt, bygninger, frukt) har forskjellige farger. det forvirrer meg og jeg klarer ikke å forstå. hodet spinner. jeg ser på meg selv og på alt rundt. jeg ønsker meg en verden, en kropp laget av glass eller av en såpehinne. nøytral, i ro og fullstendig blottet for kontraster.

tre: jeg er fullstendig avhengig av å kunne høre på instrumental musikk. å separere alle instrumentene mentalt og flette dem sammen igjen. å knyte melodiene og harmoniene rundt og rundt og rundt meg selv.

fire: noe av det morsomste jeg vet er å banne. særlig liker jeg å si "fittehelvetes pikkfaenskap".

6 kommentarer:

  1. Håper du får ei fin jul, kjære, trass i glasbitar og ei tidvis overveldande verd.
    Glad i deg.

    SvarSlett
  2. Så fint med en oppdatering fra deg! Håper du får gode dager framover. <3

    SvarSlett
  3. I dag er det solsnu, so eg håpar dagane dine blir lysare/lenger på meir enn ein måte framover.

    Du er vakker på so månge måtar <3

    SvarSlett
  4. Mannen min har fine hender og han er ganske vakker og nydelig.

    SvarSlett
    Svar
    1. det er en ganske flott ting når menn har like fine hender som deres vesen.

      Slett
  5. dette er ganske trist men veldig fint og interessant å lese. spesielt det om farger.

    SvarSlett