Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 28. mars 2013

åtte sannheter.



en: jeg er redd for stjernehimmelen og unngår å se på den.

to: når jeg ikke svarer på epost (og det skjer ofte) er det ikke fordi jeg glemmer det eller ikke bryr meg, men fordi jeg er redd og handlingslammet.

tre: jeg har sett sesong en av game of thrones tolv ganger.

fire: når jeg ler kaster jeg hodet bakover eller gjemmer det i hendene.

fem: jeg ble seksuelt aktiv da jeg var fjorten og angrer ikke på det.

seks: jeg har kjempelyst til å ta med meg ukulele og hatt til en park til sommeren og se hva som skjer.

syv: jeg synes narhvaler er de vakreste hvalene.

åtte: jeg elsker å lese høyt og vurderer å spille inn lydbøker.

8 kommentarer:

  1. hvorfor er du redd stjernehimmelen?

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg får ikke til å svare på det utfyllende i en kommentar - jeg strever fremdeles med å forklare det for psykologen. men, helt enkelt, for meg er den en veldig kraftig påminner om en sannhet som tar fra meg håpet hver dag og som jeg må jobbe kjempehardt for å distrahere meg fra hele tiden.

      Slett
    2. Det er aldeles ikke rart... det er noe med å bli minnet på hvor enormt universet er. Jeg personlig er ikke *redd* stjernehimmelen, men bortsett fra når jeg er i spesielt livsbejaende humør, fungerer den alltid som en kraftig memento mori.

      Slett
  2. Du er so utruleg vakker og fin!

    Eg blir gjerne med deg i parken. Og eg les gjerne bøkene du les inn: tenk å til dømes sovne til stemma di innimellom, eller nyte ein køpp te om morgonen medan ein høyrer deg lese frå ei bok (helst ei du har skrive sjølv).

    SvarSlett
  3. :)
    Jeg syns du burde lese inn lydbøker.

    SvarSlett
  4. Eit stort og rungande JA til både ukulelespeling og lydbøker!

    SvarSlett
  5. Les lydbøker!!

    Jeg blir også litt redd av stjernehimmelen..er ikke det vanlig´a?

    SvarSlett
  6. du er såååå vakker! :)

    jeg tvinger deg til å ta meg med til park med ukulele og hatt. og sushi. og is-te.

    jeg gleder meg til du skal spille inn lydbøker.

    jeg liker deg <3

    SvarSlett