Det oppstod en feil i denne gadgeten

fredag 5. april 2013

fra notatboken, torsdag fjerde april/på venterommet til klinikken for personlighetspsykiatri.

jeg har sittet her i nesten en time. venter ikke på noe som helst; er ferdig med behandling og har ingen egentlig grunn til å være her, men det er stille på den gode måten og jeg har kaffe. 



her finnes planter å vanne


og kopper å tegne.

dessuten kjennes det godt å sitte stille og puste etter terapi; å vente litt med bevegelse og gjøremål. å sitte helt i ro på et sted som ikke er hjemme er ikke det samme som å sitte helt i ro hjemme. det at jeg er hjemmefra vil si at jeg er i aktivitet selv om jeg ikke beveger meg stort. og aktivitet er fint, aktivitet gjør at jeg ikke føler meg like syk, like isolert, like avskåret fra verden.

6 kommentarer:

  1. Det høyrdest eigentleg fint ut. Og særleg når ein kan styre med slike gode, rolege ting. Og eg har sagt det før, men eg seier det igjen: eg likar strekane dine.

    SvarSlett
  2. Ligner ikke på venetrommet på "min" klinikk for personlighetspsykiatri. Anyway. Fin blogg. Liker ikke måten jeg fant den på, men liker den.

    SvarSlett
    Svar
    1. takk skal du ha. hvordan fant du bloggen min?

      Slett
    2. Næh. Er det viktig? Jeg fant den, og likte. Fra en personlighetsklinikkpasient til en annen :)

      Slett
  3. (forøvrig jækla imponert over designet. Lær bort?)

    SvarSlett
    Svar
    1. oi, takk, føler ikke jeg kan ta så mye ære for designet, egentlig. skalvise. jeg lette en stund til jeg fant en mal som var ok og valgte bare svart/hvitt som fargene, brukte bloggers vanlige utforming til å legge noen bilder i margen. bloglovinknappen fant jeg et sted på internett en gang, er ikke jeg som har laget den og håper jeg ikke blir drept dersom "eieren" finner meg. fiskene øverst er en liten widgetgreie som egentlig er ment til margen - jeg bare dyttet den til toppen av bloggen og voila, magisk header som kan mates med oransje mat!

      ang. om det er viktig eller ikke - når du skriver at du liker bloggen min, men ikke måten du fant den på så blir jeg nysgjerrig. og når jeg er nysgjerrig spør jeg. men du trenger jo ikke svare. glad du liker!

      Slett