Det oppstod en feil i denne gadgeten

torsdag 25. april 2013

sanger jeg mener #1: hope there's someone av antony and the johnsons.


dette er lyden av stemmen min og drageukulelen min. det er også første gang noensinne at jeg spiller og synger på lydopptak. jeg har aldri våget før, aldri. men jeg ville gjøre noe modig og jeg har verket etter å synge så det høres siden jeg var bitteliten.

i natt sitter jeg våken og er redd for å sove, har gjort det lenge, drukket blåbærcider og snakket med fine twittermennesker og facebookmennesker istedet, planlagt den store bloggrevolusjonen, spist pasta, grått.

jeg er så sliten.

~

hope there's someone who'll take care of me
when i die, will i go?
hope there's someone who'll set my heart free
nice to hold when i'm tired

there's a ghost on the horizon
when i go to bed
how can i fall asleep at night?
how will i rest my head?

oh, i'm scared of the middle palce
between light and nowhere
i don't want to be the one
left in there, left in there

there's a man on the horizon
wish that i'd go to bed
if i fall to his feet tonight
will allow rest my head

so here's hoping i will not drown
or paralyze in light
and, godsend, i don't want to go
to the seal's watershed

hope there's someone who'll take care of me
when i die, will i go
hope there's someone who'll set my heart free
nice to hold when i'm tired

13 kommentarer:

  1. Fin innlevelse, Kjersti...og jeg elsker Antony!

    SvarSlett
  2. nydelig!
    elsker den sangen.
    du gjør den vakker <3

    SvarSlett
  3. Du syng så vakkert, kjære. Eg elskar Antony, elskar den songen og elskar deg. Suss på panna og kjærleik frå Vestlandet.

    SvarSlett
  4. Elsker stemmen din! Det var nydelig <3

    SvarSlett
  5. WOW! Jeg hadde kjøpt plata di!

    SvarSlett
  6. Veldig vakkert, Kjersti. Håpar vi får høyre meir frå deg og drageukulela i framtida.

    <3

    SvarSlett
  7. Synes det er så rart å høre mennesker man bare har lest før. Man lager seg jo et bilde av hvem du er og hvordan du høres ut når du synger og hvordan du ser ut når du går til bussen, men når man først opplever hvordan det egentlig er, blir alt helt annerledes.

    SvarSlett
  8. Ukulele er muligens det søteste instrumentet noensinne, og du synger veldig bra! Keep it up :)

    SvarSlett
  9. Du har skikkelig, skikkelig vakker stemme. Dette gjekk rett inn. Frysningar.

    SvarSlett
  10. Du er tøff! Man hører at du mener det, og det er skikkelig fint.

    SvarSlett
  11. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lAIGb1lfpBw#at=54

    Denne filmen ble jeg så glad av at jeg begynte å gråte.
    Mulig ikke alle er like glad i søte katter og korps som meg, men den er definitivt verdt å se!

    SvarSlett