Det oppstod en feil i denne gadgeten

lørdag 6. april 2013

ting jeg så i mars.

innsiden av venstrehånden min.

en svært ambisiøs plante.

slitasje.

en kjærlighetserklæring til ost.

mummitrollet gjennom vann.

hendene til pappa.

en vannglasskygge.

en sofa jeg ikke har sittet i siden jeg ble utredet for personlighetsforstyrrelser for over et år siden.

en fin hund.

knust is.

koppeavtrykk.

spor etter datamaskinen min.

galakser i kaffen.

min egen skygge om morgenen.

verdenskartet i stua til truls, nikolai og rudolf.

lichisteiner.

et bilde som gjorde meg kåt.

lysestaken i sagene kirke.

stearin med rar form.

dvdmenyen til the west wing.

en stabel med jordbær.

hvetemel.

mage + sollys.

riper i et bord på the shamrock.

to teposer i samme kopp.

en forlatt parfymeflaske.

grafittirester.

en værbitt blikkboks.

fordypninger i isen, laget av nedsunkne kvister.

sprukne steinheller.

lengtende blader.

et huskestativ uten husker.

14 kommentarer:

  1. hurra for kaffegalakser, hunden på chevre-bildet, og planter som strekker seg etter sola. ja til flere slike innlegg!

    SvarSlett
  2. Sidan MMSen ikkje fungerer så var det inderleg fint å få dette innblikket i din marsmånad. Nydeleg.

    SvarSlett
  3. To teposer i en kopp!? Utilgivelig, tenk på alle de tetørste barna i Kina.

    SvarSlett
  4. Lengtande plantar, stearin, parfymeflakse, skuggar, spor av liv. Takk for eit nydeleg innlegg, kjære du <3

    Kva te-typar var det du hadde i køppen? Mitt teblandingstips er jasminte og peppermyntete, min favorittkombinasjon (og forsovidt den einaste eg har prøvd).

    SvarSlett
    Svar
    1. nypete og jasminte! teen ble oransje. veldig pent. jasmin+peppermynte er nydelig, pleier å drikke det når det regner. og selv takk.

      Slett
  5. Fine observasjoner, det siste bildet ble min favoritt:)

    SvarSlett
  6. Her var så mykje fint at eg nesten imploderte (på den gode måten). Favoritt: skugge-Kjersti som strekk seg.

    SvarSlett
  7. Hei! Jeg kom tilfeldig inn på bloggen din, har aldri vært her inne før. Du har et imponerende og kreativt blikk! Likte alle bildene! :)

    SvarSlett
  8. Wow, du har et godt øye!! Elsker det. Koppeavtrykkene og den forlatte parfymeflaska <3..
    Jeg lo godt av den ambisiøse planten :D så kul!

    SvarSlett
  9. Åh, jeg elsker sånn is med nedsunkne blader om våren! Det har aldri ligget vinter på bakken her i Paris, og nå merker jeg at jeg savner det litt, for jeg vil også trampe rundt på knust is, håhå.
    Så mange fine og interessante ting du så i mars!

    SvarSlett
  10. Berre eit lite tips, viss du kjeder deg ein dag, og om du ikkje allerede har besøkt oss, så må du komme ein tur på The Kasbah ein dag. Det ligg på Alexander Kiellands Plass, rett overfor gata frå deli de luca, og eg trur du hadde likt deg her. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. det vil jeg gjerne! prøver å få det til i løpet av uka, kanskje tilogmed i morgen ettermiddag/kveld. ser du/dere meg, hvem enn du/dere er, kom og si hei, da. jeg er snill, lover.

      Slett
  11. jeg liker måten du ser ting på, det er med en sånn fascinasjon man burde se på verden! (nå ville stavekontrollen av fascinasjon skulle bli "nasjonalfisk", det synes jeg var litt fint)

    SvarSlett